DERS KAYIT TARİHİ: 01-04 MART 2022
DERSLERİN BAŞLAMA TARİHİ: 07 MART 2022 (HAZIRLIK SINIFI DA BU TARİHTE BAŞLIYOR)
ÖĞRENİM ÜCRETİ YATIRMA TARİHİ: 28 ŞUBAT-04 MART
ÖĞRENCİ BİLGİ SİSTEMİ (OBS) LİNKİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMA/BİTİRME ÖDEVİ:
ÖĞRETMENLİK UYGULAMA II DERSİ ÖĞRETİM ELEMANI/ÖĞRENCİ LİSTESİ
BİTİRME ÖDEVİ ÖĞRETİM ELEMANI/ÖĞRENCİ LİSTESİ
AKADEMİK TAKVİM:
2021-2022 BAHAR DÖNEMİ AKADEMİK TAKVİM
HAZIRLIK SINIFI AKADEMİK TAKVİM
DERS PROGRAMLARI:
HAZIRLIK SINIFI DERS PROGRAMI
İLAHİYAT (BİRİNCİ ÖĞRETİM) DERS PROGRAMI
İLAHİYAT (İKİNCİ ÖĞRETİM) DERS PROGRAMI
KAYIT YENİLEME:
KAYIT YENİLEME DUYURUSU İÇİN TIKLAYINIZ
Katkı Payı/Öğrenim Ücretleri İçin TIKLAYINIZ!
2021 - 2022 Eğitim Öğretim Yılı Öncesi Kayıt Yaptıran Yabancı Uyruklu Öğrenciler Katkı Payı/Öğrenim Ücretleri İçin TIKLAYINIZ!
2021 - 2022 Eğitim Öğretim Yılında Kayıt Yaptıran Yabancı Uyruklu Öğrenci Katkı Payı/Öğrenim Ücretleri İçin TIKLAYINIZ!
Fakültemize yeni kayıt yaptıran öğrencilerimiz aşağıdaki linkten öğrenci numaralarını öğrenebilirler.
Öğrenci Numarası Sorgulamak İçin Tıklayınız
Akademik Danışmanlarınızın İletişim Bilgileri
Açıklama:
1-Fakültemiz Hazırlık Sınıfı öğrencileri ders kaydı yapmayacaklar. Hazırlık Sınıfında öğrenim ücretleri yatırması gerekenler ödemelerini 28 ŞUBAT-04 MART 2022 tarihleri arasında yapmaları gerekmektedir. Katkı payını ödemeyenler bahar dönemleri devam edemezler.
2-Fakültemiz Hazırlık Sınıfları hariç İlahiyat Programında öğrenim gören öğrencilerimiz A şubesinde okuyanlar 1. grup dersleri (zorunlu dersler için) B şubesinde okuyan öğrencilerimiz ise 2. grup derslerini seçmeleri gerekmektedir.
3-Fakültemiz İlahiyat Programı (İkinci Öğretim) 3. sınıf şubeye ayrılmamıştır.
4-Ders kayıtlarını yaparken Fakültemiz web sayfamızda ilan edilen ders programlarına göre ders kayıtlarınızı yapmanız gerekmektedir.Her hangi bir sorun durumunda sorumlu danışman hocanıza iletmelisiniz. Ders çakışmaları durumunda alt dönem derslerini öncelikle seçmeniz gerekmetedir.Ders kayıtlarını yaptıktan sonra almanız gereken dersleri ders müfredatlarınıza göre kontrol etmelisiniz.
5-Öğrencilerimizin eğer herhangi bir değişiklik oldu ise Öğrenci Bilgi Sisteminde (OBS) kayıtlı telefon ve email adreslerini mutlaka güncellemeleri gerekmektedir. Aksi taktirde ders kayıtları yapılırken danışmanların öğrenciye ulaşamadığı durumlarda sorumluluk öğrenciye aittir. Danışmanların ders kaydı ile ilgili OBS'den gönderdiği mesajları okuyunuz, gerekli hallerde danışmanınıza dönüş yapınız.
6-Öğrenciler belirlenen katkı payı/öğrenim ücretini 28 Şubat-04 MART 2022 tarihleri arasında herhangi bir Halkbank şubesinden öğrenci numaraları ile yatırmaları gerekmektedir.
7-Ders kayıtları bitiminden sonra Katkı paylarının / Öğrenim ücretlerinin yatırıldığına dair banka dekontları, öğrenimin başladığı hafta Fakültemiz öğrenci işleri bürolarınca teslim alınacaktır.