Zorunlu Hazırlık Sınıfı Ders İzlenceleri:
İngiliz Dili ve Edebiyatı, İngilizce Öğretmenliği Bölümleri (Cefr B2 | Upper Intermediate)
B2 CEFR seviyesinde, bir dil öğrenicisi şunları yapabilir:
-
Uzmanlık alanındaki teknik tartışmalar da dâhil olmak üzere, hem somut hem de soyut konularda karmaşık metinlerin ana fikirlerini anlayabilirsiniz.
-
Ana dili İngilizce olan kişilerle düzenli etkileşim kurabilirsiniz.
-
Çeşitli konularda ayrıntılı metinler üretebilirsiniz.
-
Bazı konuların anlaşılmasında yardımcı olunması şartıyla uzmanlık alanı kapsamındaki toplantılara katılabilir
-
Kişisel ekonomik konularla ilgili konuşabilir ve arkadaşlarla iş arkadaşlarına ekonomik hususları ile ilgili tavsiyeler verebilir.
-
İş yaşantısıyla ilgili açıklamalar dâhil olmak üzere kişisel ve profesyonel yaşam tarzı ile ilgili konuşabilir.
-
Eğitim, deneyim, güçlü ve zayıf yanlar ile ilgili konuşabilir ve kariyer yolu hakkında fikir alışverişinde bulunabilir.
-
Mental süreçler ve bunların kullanılmasıyla işteki etkinliğin nasıl artırılacağı konularında konuşabilir.
-
Ne okumaktan hoşlandığıyla ilgili konuşabilir ve okunabilecek iyi şeylerle ilgili tavsiyeler verebilir.
-
Sosyal ortamlarda övme ve sempati duyma konuları dâhil olmak üzere uygun bir dil seçebilir.
-
Liderlik özellikleri hakkında fikir alışverişinde bulunabilir ve beğendiği liderlerle ilgili konuşabilir.
-
Sosyal ve iş kapsamlı konularda ortaya çıkan karmaşık ve tuhaf durumlarla başa çıkabilir.
DERS BİLGİ PAKETİ:
YDYO-ZH-Ders Bilgi paketi
İZLENCELER:
Maincourse
Reading(Okuma)
Dilbilgisi
Writing
Listening
Speaking
Program Öğrenme Çıktıları
1. Farklı sosyal, akademik ve mesleki bağlamlarda kullanılan standart İngilizceyi
anlayabilir.
2. Belgeseller, röportajlar, duyurular ve sohbet programları gibi özgün kaynaklardaki ana
fikir ve detayları kavrayabilir.
3. Farklı bakış açılarını ve konuşmacının niyetini anlayarak karmaşık konuşmaları takip
edebilir.
4. Talimatlar ve yönlendirmeler gibi detaylı açıklamaları doğru biçimde anlayabilir.
5. Teknik, soyut ve somut konulardaki metinleri okuyarak içerik, yapı ve mantıksal akışı
çözümleyebilir.
6. Güncel ve karmaşık yazışmaları okuyup, belirtilen ve ima edilen anlamları ayırt
edebilir.
7. Bir problemi, farklı görüşleri ve çözüm önerilerini içeren metinleri analiz edebilir.
8. Fikirlerini detaylandırarak açık, mantıklı ve ikna edici bir şekilde sunabilir.
9. Argümanlarını destekleyerek yapılandırılmış tartışmalara katılabilir.
10. Duygularını ve kişisel deneyimlerini ifade ederken anlatımında derinlik sağlayabilir.
11. Anadili İngilizce olan bireylerle akıcı ve doğal iletişim kurabilir.
12. Farklı kültürel ve sosyal bağlamlarda uygun biçimde dil kullanabilir.
13. Popüler ve güncel konular hakkında açık ve ayrıntılı betimlemeler yapabilir.
14. Görüş ve önerilerini ikna edici biçimde tartışmalarda savunabilir.
15. Hararetli tartışmaları takip edebilir ve katkı sunabilir.
16. Karmaşık ve akademik yazıları bağımsızlıkla yazabilir.
17. Fikirlerini sistematik şekilde savunan kompozisyonlar kaleme alabilir.
18. Kişisel mektuplarda duygu ve düşüncelerini uygun üslupla ifade edebilir.
19. Geniş kaynaklardan alınan bilgileri sentezleyip özgün metinler üretebilir.
20. Günlük yaşam, akademik ve mesleki konularda etkili yazılı iletişim kurabilir.
21. Yüksek düzeyde dilbilgisi doğruluğu ve kelime dağarcığına hakimiyet gösterebilir.
22. İletişim esnasında küçük aksaklıklar olsa da iletişimi sürdürebilir.
23. Günlük yaşamda karşılaşılabilecek durumlara uygun ve doğru dil üretimi
gerçekleştirebilir.
24. Öğrenme sürecini değerlendirme ve yönlendirme becerisi geliştirerek öğrenmeye
yönelik sorumluluk alabilir.
25. Yaşam boyu öğrenmeye açık tutum geliştirerek yabancı dilde öğrenme ihtiyaçlarını
tanımlar ve takip eder.