-
Yüksekokulun idari personeli üzerinde genel gözetim ve denetim görevini yapmak,
-
Yüksekokul idari teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlamak,
-
Yüksekokul Kurulu ve Yüksekokul Yönetim Kurulunda oya katılmaksızın raportörlük görevi yapmak, bu kurullarda alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak,
-
Yüksekokul Kurulu ile Yüksekokul Yönetim Kurulu'nun kararlarını Yüksekokul ve bağlı birimlere veya ilgili kurum veya kişilere iletmek,
-
Yüksekokul idari teşkilatında görevlendirilecek personel hakkında Müdüre öneride bulunmak,
-
Yüksekokul yazışmalarını yürütmek,
-
Gerektiği zaman güvenlik önlemlerinin alınmasını sağlamak,
-
Eğitim – öğretim faaliyetlerinin düzenli bir şekilde yürütülmesi için yardımcı olmak,
-
Göreviyle ilgili evrak, eşya araç ve gereçleri korumak ve saklamak,
-
Tasarruf ilkelerine uygun hareket etmek,
-
Kullanmakta olduğu araç ve gereçleri her an hizmete hazır bir şekilde bulundurulmasını sağlamak,
-
Bağlı olduğu süreç ile üst yönetici/yöneticileri tarafından verilen diğer işleri ve işlemleri yapmak,
-
İdari personelin mesai saatlerine riayet, kılık kıyafet, hal ve hareketlerini denetlemek.
-
İdari ve akademik kadro cetvellerini tutmak,
-
Kadro, derece ve unvan değişikliği ile ilgili işlemleri yapmak,
-
Açıktan, naklen veya yeniden atama işlemlerini yapmak,
-
Göreve yeni başlayan idari ve akademik personelin bilgisayar ortamında bilgi girişlerini yapmak,
-
Tüm personelin özlük ve sicil dosyalarının teslim alınması işlemlerini yürütmek,
-
Personel ile ilgili tüm bilgilerin, Personel Daire Başkanlığı’na gönderilmesini sağlamak,
-
İdari ve akademik Personelin 2547 sayılı Kanunun 13/b–4 maddesi uyarınca yapılan görevlendirme işlemlerini yapmak,
-
İdari personelin ise başlama, görev değişikliği, kadro ve görev yeri değişiklikleri v.b. bilgilerini düzenli olarak kaydetmek,
-
İdari ve akademik personelin Sosyal Güvenlik Kuruluşlarında geçen hizmetlerinin Emekli Sandığı Hizmetleriyle birleştirmek,
-
İdari ve akademik personelin ücretsiz izin, istifa ve askerlik hizmetleri ile ilgili onaylarını almak ve ücretsiz izin ile askerlik hizmetlerinin fiili hizmetten sayılması ile ilgili işlemleri yapmak,
-
Görevde Yükselme Sınavlarını duyurmak ve takip etmek,
-
Disiplin soruşturmasına esas olmak üzere istenen sicil durumu ve aldığı cezalar olup olmadığı konusunda soruşturmacı birime gerekli bilgileri vermek,
-
Soruşturma sonucuna göre verilen cezaları bilgisayar ortamında takip etmek ve verilen ceza durumuna göre gerekli bildirimleri yapmak,
-
Amirlerinin vereceği benzer nitelikli görevleri yerine getirmek,
-
İstifa, görev süresi biten personelin ilişiğinin kesilmesi işlemlerini yürütmek,
-
2547 Sayılı Kanunun 31, 32, 33/a, 33/e, 50/d maddeleri uyarınca görev uzatmalarını yapmak,
-
Akademik ve idari personelin yıllık ve yurtdışı izin, pasaport, seyahat kartı işlemlerini yapmak,
-
Tasarruf ilkelerine uygun hareket etmek,
-
Kullanmakta olduğu araç ve gereçleri her an hizmete hazır bir şekilde bulundurulmasını sağlamak.
-
Akademik ve idari personelin maaşlarını hazırlamak,
-
Bütçe hazırlık çalışmalarını yapmak,
-
Birinci, ikinci eğitim ve yaz okulu ek ders ücretlerini hazırlamak,
-
Akademik ve idari personelin mesai ücretlerini hazırlamak,
-
Yurtiçi, yurtdışı ve sürekli görev yollukları ile ilgili işlemleri yapmak,
-
Yüksekokulumuza ait telefon giderlerinin tahakkukunu yapmak,
-
Yüksekokulumuz bütçesinden satın alınan mal, malzeme ve hizmet alım bedellerinin tahakkukunu yapmak,
-
Ücretleri Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığı tarafından Yüksekokulumuzda kısmi zamanlı öğrencilerin puantajlarını hazırlanmak,
-
Muhasebe ile ilgili tüm yazışmaları yapmak,
-
Staj yapan öğrencilerin SGK Prim ödemesinin yapılarak ilgili birime gönderme işlemini gerçekleştirmek,
-
Tasarruf ilkelerine uygun hareket etmek,
-
Kullanmakta olduğu araç ve gereçleri her an hizmete hazır bir şekilde bulundurulmasını sağlamak.
-
İdarenin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin kayıtları tutmak,
-
Yüksekokul personelinin kullandığı büro malzemeleri, bilgisayar ve laboratuarların demirbaş kayıtlarını yapmak,
-
Birimlerde kullanılan makine-teçhizatın ve ofis malzemelerinin tamir ve bakımını yaptırmak; öğretim elemanlarının ofisleri, laboratuarlar ve dersliklerde veya buralarda bulunan makine - teçhizatlarda meydana gelen arızalarla ilgili bilgileri toplayıp üst yönetime sunmak,
-
Satın alınan taşınırlar için, teslim alındıktan sonra, Taşınır Kod Listesindeki hesap kodları itibarıyla üçer nüsha Taşınır İşlem Fişi düzenlemek,
-
Giriş kaydı yapılan dayanıklı taşınırların girişlerini yapmak ve taşınır kayıt ve kontrol yetkilisi tarafından bir sicil numarası verilmesini sağlamak,
-
Projelerden alınan taşınırları kaydetmek,
-
Dayanıklı taşınırların zimmet fişi karşılığı kullanıma verilmesini sağlamak,
-
Oda, laboratuar, koridor, sınıf gibi ortak kullanım alanlarındaki dayanıklı taşınırlar için dayanıklı taşınır listesini oluşturmak,
-
Yılsonu kesin taşınır hesaplarının yapılması ve raporlarının hazırlanarak Strateji Daire Başkanlığı’na gönderilmesini sağlamak,
-
Tasarruf ilkelerine uygun hareket etmek,
-
Kullanmakta olduğu araç ve gereçleri her an hizmete hazır bir şekilde bulundurulmasını sağlamak.