Enstitümüz Anabilim Dallarında görevli Öğretim Üyeleri ve öğrenim gören öğrencilerin işlemleri sırasında, Enstitümüzün bağlı olduğu Yönetmelik ve Mevzuatlar dışına çıkılmaması, öğrencilerle ilgili bütün işlemlerin bağlı olduğu Anabilim Dalı Başkanlığının ve danışmanının bilgisi ve onayı dâhilinde resmi süreçleri takip ederek yürütülmesi, Enstitümüzden talep edilen bilgi ve belgelerin resmi yollarla talebinin ve temininin sağlanması ve ilgili diğer hususlar Enstitümüzün çalışma ilkeleri açısından önem arz etmektedir. Bu kapsamda;
-Öğrenci veya Öğretim Üyesi şahsi işlemleri ile ilgili bilgi talebini kendi kurumsal mail adresinden Enstitüye ait mail adresine (lee@bozok.edu.tr) göndererek talep edebilir.
-Öğrenci talep ettiği belge ve evrakları gerek e-Devlet, gerekse OBS’den e-imzalı temin edebilir. Zorunlu hallerde bu belge ve evraklar, öğrencinin kendisi veya noter onaylı vekili tarafından gerekçeli dilekçesi ile talep edilebilir.
-Öğretim üyelerinin taleplerini içeren detaylı ve gerekçeli dilekçeleri, Anabilim Dalı Başkanlığı aracılığıyla EBYS üzerinden gönderilecek ve cevap aynı şekilde sistem üzerinden yapılacaktır.
-Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında, telefon ile yapılan bilgi ve belge talepleri dikkate alınamayacaktır.
-Öğrencilerin ders kaydı, ders ekleme-çıkarma vb. işlemleri danışmanın ve Anabilim Dalının bilgisi ve onayı dâhilinde yürütülmekte olup, öğrencinin Enstitümüze doğrudan sözlü ya da yazılı bireysel başvurusu ile bu tip işlemler gerçekleştirilmeyecektir.