Ogrenci No |
Ad |
Soyad |
BirimAdı |
Konusu |
Tez Önerisi Kabulu YKK Sayı |
Tez Önerisi Kabulu YKK Tarih |
91120521028 |
ZE***** |
KI***** |
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
İslâm Hukukunda Formalite Evlilikler ve Hükümleri |
64-03 |
30.12.2024 |
91112124010 |
ME***** |
AN***** |
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (Y.L.) (TEZLİ) |
Anadolu İmam Hatip Lisesi Arapça Dersi (9 ve 10. Sınıflar) Öğretim Programının Avrupa Dilleri Öğretimi Ortak Çerçeve Programı (CEFR) Standartlarına Göre Temel Dil Becerisi Açısından Değerlendirilmesi |
64/11 |
30.12.2024 |
91122922012 |
YA***** |
ZO***** |
İSLAM TARİHİ VE SANATLARI (Y.L.) (TEZLİ) |
Evliya Çelebi Seyahatnamesi'ne Göre Orta Anadolu'da Sosyal ve Kültürel Hayat |
62/3 |
24.12.2024 |
91122922007 |
ME***** |
GÜ***** |
İSLAM TARİHİ VE SANATLARI (Y.L.) (TEZLİ) |
19. Yüzyıl Osmanlı Ulemasından Abdullah Eyyubi’nin Miftahu’s-Sa’adeti’l-Medine Adlı Eserinin Transkripsiyonu ve Muhteva Analizi |
62/3 |
24.12.2024 |
91118123012 |
Bİ***** |
SA***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
İlkokulda Gerçekleştirilen P4C (Çocuklar İçin Felsefe) Uygulamalarının Çocukların Empatik Eğilimlerine, Eleştirel Düşünme Becerilerine ve Okulda Pozitif Yaşantı Düzeylerine Etkisi |
62/01 |
24.12.2024 |
91112523059 |
VE***** |
YI***** |
EĞİTİM YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Öğretmen görüşlerine göre okul müdürlerinin mizah tarzları ile okul iklimi arasındaki ilişkinin incelenmesi |
62/01 |
24.12.2024 |
80110510014 |
MU***** |
KA***** |
TÜRK DİLİ EDEBİYATI (Y.L.) (TEZLİ) |
Şemseddin Sivâsî'nin Menakıpname Türü Eserlerinde Olağanüstü Motif Yapısı |
62/01 |
24.12.2024 |
80110119010 |
KE***** |
KI***** |
İŞLETME (Y.L.) (TEZLİ) |
Tarımda Yapay Zeka Ve Bulanık Mantık Uygulamaları |
62-01 |
24.12.2024 |
91129723001 |
GÜ***** |
AT***** |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Çocuklarda Venöz Kan Alma İşlemi Sırasında Kullanılan Stres Topu ve Popit Oyuncağının Ağrı Ve Korku Üzerine Etkisi |
60-07 |
18.12.2024 |
91124122001 |
SE***** |
FI***** |
FİZYOLOJİ (TIP) (Y.L.) (TEZLİ) |
Sıçanlarda Çekal ligasyon ve Delme ile oluşturulan Sepsis Modelinde TRPA1 agonisti ASP7663 ve antagonisti HC-030031'nin Böbrek Hasarına Etkisi |
60-01 |
18.12.2024 |
91122922001 |
TU***** |
TA***** |
İSLAM TARİHİ VE SANATLARI (Y.L.) (TEZLİ) |
Abbasi Halifesi Müstain Billah ve Dönemi (m. 862-866) |
60.03 |
18.12.2024 |
91118122013 |
AT***** |
AK***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgileri ile 21. Yüzyıl Becerilerinin İncelenmesi |
60-01 |
18.12.2024 |
91129723006 |
TU***** |
KU***** |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Pediatri Hemşirelerinin Özgecilik Düzeyleri ile Aile Merkezli Bakım Tutumları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi |
59-08 |
11.12.2024 |
91118121024 |
ME***** |
GÜ***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Kitap Okumanın İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerin Kelime Hazinesi Gelişimine Etkisi |
59/01 |
11.12.2024 |
91116522005 |
VU***** |
DU***** |
MATEMATİK (Y.L.) (TEZLİ) |
Gauss Chebyshev Polinomları ve Özellikleri |
59/01 |
11.12.2024 |
91110522034 |
AS***** |
UY***** |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR (Y.L.) (TEZLİ) |
Sirkadiyen Ritmin, Futbolcuların Koşu Tabanlı Anaerobik Performans Parametrelerine Etkisi |
59/1 |
11.12.2024 |
91129723009 |
SU***** |
AK***** |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Ebeveynlerin Ağız Diş Sağlığı Tutumlarının Çocukların Ağız Diş Sağlığı ile İlişkili Yaşam Kalitesine Etkisi |
58-03 |
4.12.2024 |
91129723004 |
AS***** |
KI***** |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Ergenlerde Dijital Bağımlılığın Uykuyu Erteleme Davranışı ve Öznel İyi Oluş Üzerine Etkisi |
58-03 |
4.12.2024 |
91129723003 |
Kİ***** |
DE***** |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Ergenlerde Sürekli Öfke ve Öfke İfade Tarzları Üzerine Ebeveyn Sosyotelizminin Etkisi |
58-03 |
4.12.2024 |
91129723002 |
SÜ***** |
YI***** |
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Kronik Hastalığı Olan Ergenlerde Anne-Babadan Algılanan Duygusal İstismar ile Risk Alma ve Kendine Zarar Verme Davranışları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi |
58-03 |
4.12.2024 |
91125122001 |
OG***** |
BA***** |
HİSTOLOJİ VE EMBRİYOLOJİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Yavru Ratlarda Bakır Sülfatla Oluşturulan Karaciğer Hasarına Karşı Rutinin Koruyucu Rolünün Oksidatif Stres ve Endoplazmik Retikulum Stresi Üzerinden Araştırılması |
55-01 |
20.11.2024 |
91130623009 |
ME***** |
SE***** |
İLERİ MALZEMELER VE NANOTEKNOLOJİ (Y.L.) (TEZLİ) (DİSİPLİNLERARASI) |
Nisin kaplı alüminyum yüzeylerin hazırlanması ve antimikrobiyal özelliklerinin incelenmesi |
54/01 |
13.11.2024 |
91123724010 |
BA***** |
ES***** |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) (DİSİPLİNLERARASI) |
Telekomünikasyon işlerinde risklerin iş sağlığı ve güvenliği açısından değerlendirilmesi |
54/01 |
13.11.2024 |
91120923002 |
SE***** |
YE***** |
TIBBİ BİYOKİMYA (Y.L.) (TEZLİ) |
Venöz Yetmezlik Tanısı Alan Hastalarda Serum Vitamin B12 ve Folik Asit Düzeylerinin Değerlendirilmesi |
54/01 |
13.11.2024 |
91120923001 |
ÜL***** |
TO***** |
TIBBİ BİYOKİMYA (Y.L.) (TEZLİ) |
Venöz Yetmezlik Tanısı Alan Hastalarda Serum Magnezyum Düzeylerinin Değerlendirilmesi |
54/01 |
13.11.2024 |
91120123003 |
MÜ***** |
Hİ***** |
TARİH (Y.L.) (TEZLİ) |
Anadolu, Mezopotamya ve Mısır Medeniyetlerinde Antropogoni: Yaratılış Mitlerine Genel Bir Bakış (Arkeolojik Buluntular ve Çivi Yazılı Belgeler Işığında) |
54/01 |
13.11.2024 |
91116522033 |
NE***** |
KE***** |
MATEMATİK (Y.L.) (TEZLİ) |
Topolojik Uzaylarda Bazı Yakınsaklık Çeşitleri |
54/01 |
13.11.2024 |
91125523005 |
TA***** |
TE***** |
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Tenis Antrenmanlarında Uygulanan Modern ve Klasik Yaklaşımların Tenis Öğrenimine Etkisi |
53/01 |
6.11.2024 |
91121324012 |
MU***** |
ÖZ***** |
TÜRK DİLİ EDEBİYATI (Y.L.) (TEZLİ) |
Yaşar Kemal'in Binboğalar Efsanesi Romanının Söz Dizimi |
53/01 |
6.11.2024 |
91120124008 |
ME***** |
DE***** |
TARİH (Y.L.) (TEZLİ) |
Temettuat Defterlerine Göre Tonus Kazasının Sosyo Ekonomik Yapısı (1844-1845) |
53/01 |
6.11.2024 |
70111918002 |
HA***** |
YI***** |
TARLA BİTKİLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Aspir (Carthamus tinctorius L.)'de Tuzluluk Stresi Üzerine Salisilik Asidin Çimlenme Ve Erken Fide Gelişim Aşamasındaki Etkileri |
53/05 |
6.11.2024 |
70110711009 |
AB***** |
ŞO***** |
İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
4 Katlı Çelik Bir Yapıda Sismik İzalatör Kullanılmasının Deprem Yüklerine Etkisinin Araştırılması |
53/05 |
6.11.2024 |
91121724003 |
BÜ***** |
ZE***** |
İKTİSAT (Y.L.) (TEZLİ) |
Kalkınma Ajanslarının Bölgesel Kalkınmaya Etkileri; Orta Anadolu (Oran) Kalkınma Ajansı Örneği |
52/01 |
30.10.2024 |
91119322006 |
AY***** |
ÖN***** |
TARIM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Yozgat İli Şefaatli İlçesinde Yetiştirilen Akkaraman Koyunlarında Bazı Verim Özelliklerinin Belirlenmesi |
52/05 |
30.10.2024 |
91111022003 |
EM***** |
YA***** |
BİYOLOJİ (DOKTORA) |
Bazı Senecio ve Turanecio Türlerinin Antikanser Özelliklerinin Belirlenmesi |
52/01 |
30.10.2024 |
91123322012 |
İS***** |
ŞA***** |
İŞLETME (Y.L.) (TEZLİ) |
Muhasebe ve Finansman Öğretmenlerinin Bakış Açısıyla Muhasebe Eğitiminin Değerlendirilmesi: Yozgat İli Örneği |
51-01 |
22.10.2024 |
91122922005 |
FE***** |
KA***** |
İSLAM TARİHİ VE SANATLARI (Y.L.) (TEZLİ) |
Yozgat Musa Ağa Cami ve Haziresindeki Mezar Taşları |
51/04 |
22.10.2024 |
91120523018 |
BU***** |
TA***** |
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Rivayetlerde Müşriklerin Hz. Peygamber'e Soru ve İtirazları Kütüb-i Sitte Özelinde |
51/1 |
22.10.2024 |
91120523017 |
MU***** |
Çİ***** |
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Arapça Bilgisinin Kur'an Ayetlerini Anlamadaki Rolü (Bedel Mübdelün Minh İlişkisi Yönünden Türkçe Meallerin İncelenmesi) |
51/01 |
22.10.2024 |
91119722019 |
AY***** |
KE***** |
TARLA BİTKİLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Yozgat Koşullarında Farklı Korunga Çeşitlerinin Ot ve Tohum Kalitesi |
51/01 |
22.10.2024 |
91112923014 |
ÖZ***** |
DO***** |
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Din Eğitiminde e-Öğrenme Ortamları |
51/1 |
22.10.2024 |
91112923005 |
NA***** |
ŞA***** |
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Gazali'de Dini Çeşitlilik Problemi |
51/01 |
22.10.2024 |
91117324006 |
EM***** |
ÖZ***** |
MİMARLIK (Y.L.) (TEZLİ) |
Tasarım Ve Su İlişkisinin Kentsel Ve Tek Yapı Ölçeğinde İncelemesi |
50/01 |
15.10.2024 |
91117323015 |
AL***** |
KE***** |
MİMARLIK (Y.L.) (TEZLİ) |
Stadyumların Mimari Tasarım Ölçütlerinin İncelenmesi ve Örnek Yapılar Üzerinden Analizi |
15/01 |
15.10.2024 |
91117323014 |
ES***** |
SI***** |
MİMARLIK (Y.L.) (TEZLİ) |
Yeniden İşlevlendirme Kapsamında Kilise Yapılarının Mekansal Dönüşümü: Kayseri Meryem Ana Kilisesi ve Akdağmadeni İstanbulluoğlu Kilisesi Örneği |
50/01 |
15.10.2024 |
91117323013 |
AB***** |
ÇA***** |
MİMARLIK (Y.L.) (TEZLİ) |
Kentsel Sit Alanı İçinde Koruma Sorunlarının Belirlenmesi: Konya Sille Örneği |
50/01 |
15.10.2024 |
91117323009 |
ME***** |
AK***** |
MİMARLIK (Y.L.) (TEZLİ) |
Kazım Dönmez Konağı Restorasyonu; Yapısal Analizinde Kenevir Lifinin Performansının Doğal Hidrolik Kireç ve Puzolan Katkıları ile Değerlendirilmesi |
50/01 |
15.10.2024 |
91116623002 |
KA***** |
BA***** |
MATEMATİK (DOKTORA) |
Özel Cebirsel Yapıların Kategorileri |
50-01 |
15.10.2024 |
91112923012 |
MU***** |
TU***** |
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Diyanet Gençlik Merkezlerindeki Manevi Danışmanlık Hizmetlerinin Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi: Yozgat Örneği |
50-01 |
15.10.2024 |
91112523004 |
RE***** |
TE***** |
EĞİTİM YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Öğretmen Görüşlerine Göre Sığınmacı Öğrencilerin Okulda Yaşadıkları Sorunların İncelenmesi |
50-01 |
15.10.2024 |
91112123022 |
ÜL***** |
DU***** |
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (Y.L.) (TEZLİ) |
Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Dersine Yönelik Tutumlarının ve İngilizce Dil Becerileri Kullanım Öz Yeterlilik Düzeylerinin İncelenmesi |
50-01 |
15.10.2024 |
91112122001 |
ŞÜ***** |
NA***** |
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (Y.L.) (TEZLİ) |
Üniversite Sınavına Hazırlanan Öğrencilerin Algıladıkları Sınav Kaygısının Ve Bu Kaygının Azaltılmasına Yönelik Rehber Öğretmen Görüşlerinin Belirlenmesi |
50-01 |
15.10.2024 |
91111723010 |
ŞE***** |
ÇE***** |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Nesnelerin İnterneti Uygulamaları için Mikroşerit Anten Tasarımı ve Performans Analizi |
50/01 |
15.10.2024 |
91111723007 |
Dİ***** |
SA***** |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Kablosuz Haberleşme Uygulamaları için Mikroşerit Anten Tasarımı ve Analizi |
50/01 |
15.10.2024 |
91111723006 |
SA***** |
ÇE***** |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Tez Adı 5G Haberleşme Sistemleri için Mikroşerit Anten Tasarımı ve Analizi |
50/01 |
15.10.2024 |
90110320020 |
MU***** |
MA***** |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR (Y.L.) (TEZLİ) |
14-18 Yaş Arası Futbolculara Uygulanan 8 Haftalık Oryantiring Antrenmanlarının Futbolcuların Sürat, Çeviklik, Reaksiyon Zamanı, İvmelenme Ve Şut İsabeti Üzerine Etkisinin İncelenmesi |
50-07 |
15.10.2024 |
91130623010 |
VA***** |
CO***** |
İLERİ MALZEMELER VE NANOTEKNOLOJİ (Y.L.) (TEZLİ) (DİSİPLİNLERARASI) |
Histaterinin Rekombinant Üretimi Ve Antimikrobiyal Özelliklerinin Belirlenmesi |
49-01 |
8.10.2024 |
91127123002 |
HA***** |
AK***** |
HEMŞİRELİK ESASLARI (Y.L.) (TEZLİ) |
Total Diz Artroplastili Hastalarda Bireyselleştirilmiş Bakım Algısının Ağrı Katastrofisi ve Kinezyofobi Düzeylerine Etkisi |
49-01 |
8.10.2024 |
91125523016 |
BA***** |
KE***** |
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Havalı Tabanca Sporcularında Atış Performansına Etki Eden Faktörlerin İncelenmesi |
49-01 |
8.10.2024 |
91125523011 |
DU***** |
OD***** |
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Fitness Spor Merkezlerinde Spor Yapan Bireylerin Yaş, Cinsiyet Ve Eğitim Duruma Göre Fitness Merkezlerine Yönelme Nedenleri |
49-01 |
8.10.2024 |
91125523010 |
ME***** |
AK***** |
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
15-18 Yaş Grubu Kick Boks Sporcularına Uygulanan Thera-Band Uygulamalarının Sporcuların Bazı Fiziksel Değişkenler Üzerine Olan Etkisinin İncelenmesi |
49-01 |
8.10.2024 |
91125523007 |
ME***** |
PE***** |
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Beden Eğitimi Öğretmenleri Ve Antrenörlerin Çocuk Haklarına Yönelik Tutumlarının İncelenmesi |
49-01 |
8.10.2024 |
91125523006 |
SE***** |
İL***** |
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Halk Dansçılarına Uygulanan Farklı Kasılma Tipindeki Ön Kondisyonlanma Egzersizlerinin Maksimal Kuvvet ve Sıçrama Parametreleri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi |
49-01 |
8.10.2024 |
91125523004 |
ES***** |
BE***** |
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Reformer Pilates Yapan Zayıflama Diyeti Uygulayan ve Uygulamayan Kadın Bireylerin Antropometrik Ölçümlerinin İncelenmesi |
49-01 |
8.10.2024 |
91125522011 |
BA***** |
ER***** |
ANTRENÖRLÜK EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
10-14 Yaş Grubu Halk Oyunculara Uygulanan Statik ve Dinamik Core Antrenman Programlarının Halk Oyuncuların Bazı Fiziksel Performans Değişkenleri Üzerine Olan Etkisinin İncelenmesi |
49-01 |
8.10.2024 |
91124523005 |
YU***** |
KA***** |
ZOOTEKNİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Anadolu-T Etlik Piliçlerinde Çevresel Zenginleştirmenin Büyüme Performansı, Davranış ve Kesim Özellikleri Üzerine Etkisi |
49/01 |
8.10.2024 |
91123724011 |
ME***** |
GÖ***** |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) (DİSİPLİNLERARASI) |
Cam Sektöründe İş Sağlığı Güvenliği Uygulamaları Ve Risk Değerlendirmesi |
49/01 |
8.10.2024 |
91123323017 |
CE***** |
Fİ***** |
İŞLETME (Y.L.) (TEZLİ) |
Kuyumculuk Sektöründe Nesil Değişiminin Yönetim Şekline Etkileri |
49-01 |
8.10.2024 |
91122923013 |
SE***** |
KA***** |
İSLAM TARİHİ VE SANATLARI (Y.L.) (TEZLİ) |
Teravih Tertibi Uygulamaları; Enderun Usulü Teravih |
49-01 |
8.10.2024 |
91122124005 |
MU***** |
YI***** |
İLETİŞİM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Sivil Toplum Kuruluşlarında Kurumsal İletişim: Yeşilay Örneği |
49-01 |
8.10.2024 |
91121723032 |
YE***** |
TU***** |
İKTİSAT (Y.L.) (TEZLİ) |
Suç, İşsizlik ve Enflasyon Arasındaki İlişki: Ekonomik Göstergeler ve Suç Üzerine Zaman Serisi Analizi |
49/01 |
8.10.2024 |
91121723029 |
İR***** |
KI***** |
İKTİSAT (Y.L.) (TEZLİ) |
Yeşil Ekonomi Ve Sürdürülebilir Kalkınma: Türkiye Örneği |
49/01 |
8.10.2024 |
91120523039 |
SÜ***** |
KO***** |
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Gazzâli'nin Tasavvuf Anlayışında Sabır Kavramı |
49-01 |
8.10.2024 |
91120523031 |
ME***** |
ME***** |
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Fıkh-I Bâtında Namaz İbadeti |
49-01 |
8.10.2024 |
91120523024 |
SU***** |
ER***** |
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Kelamda Kadın Algısı |
49-01 |
8.10.2024 |
91120523020 |
HÜ***** |
PI***** |
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Kur'an Perspektifinden Beden ve Ruh Sağlığı |
49-01 |
8.10.2024 |
91120523019 |
RU***** |
YA***** |
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Kefâet İle İlgili Rivayetlerin Değerlendirmesi |
49-01 |
8.10.2024 |
91120523012 |
BÜ***** |
AK***** |
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Zemahşerî'nin an hakâiki gavâmit' t tenzîl ve uyûni'l _dkâvîl fî vucûhi't te'vîl (Keşşâf) adlı eserinde şiirle istişhâdı ve istişhâd beyitlerinin tahlili |
49-01 |
8.10.2024 |
91119323014 |
YU***** |
AV***** |
TARIM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Hızlı Trenin Neden olduğu Çevresel Gürültü Kirliliği ve Bitkisel Gürültü Perdeleme Önerileri; Yozgat Örneği |
49/01 |
8.10.2024 |
91119323003 |
YU***** |
AR***** |
TARIM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Gıda Ambalajlarında Plastik Kullanımının Azaltılmasına Yönelik Farkındalık ve Tüketici Tutumları |
49/01 |
8.10.2024 |
91119322014 |
OĞ***** |
KA***** |
TARIM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Hızlı Trenin Neden olduğu Çevresel Gürültü Kirliliği ve Bitkisel Gürültü Perdeleme Önerileri; Yozgat Örneği |
49/01 |
8.10.2024 |
91118923007 |
EM***** |
KA***** |
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Antik Yunan Tarihinde Demokrasi Kavramına Eleştiriler |
49-01 |
8.10.2024 |
91116522032 |
HA***** |
KA***** |
MATEMATİK (Y.L.) (TEZLİ) |
Kesirli Mertebeden Kısmi Diferansiyel Denklemlerin Tam Çözümlerinin İncelenmesi |
49-01 |
8.10.2024 |
91114923002 |
YU***** |
TO***** |
JEOLOJİ MÜHENDİSLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Sivas-Kangal Havzası Linyit Yatakları ve NTE Potansiyeli |
49/01 |
8.10.2024 |
91114124002 |
LE***** |
ŞA***** |
HALK SAĞLIĞI (Y.L.) (TEZLİ) |
Fertil ve İnfertil Kadınlarda Duygusal Okur Yazarlık, Evlilik Uyumu Ve Cinsel Yaşam Kalitesi Arasındaki İlişkinin İncelemesi |
49-01 |
8.10.2024 |
91113324008 |
NU***** |
Şİ***** |
FEN BİLGİSİ EĞİTİM (Y.L.) (TEZLİ) |
Teknoloji Ve Laboratuvar Destekli Üretken Öğrenme Ortamında Öğrencilerin Argüman Becerilerinin Ve Çoklu Gösterim Yetkinliklerinin Gelişiminin Ve Kullanımının İncelenmesi |
49/01 |
8.10.2024 |
91112923010 |
AY***** |
TÜ***** |
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
4-6 Yaş Grubu Kur'an Kurslarında Çocuklarda ve Velilerde Görülen Sorunlarla Başa Çıkmada Öğreticilerin Mesleki Yeterlilikleri Üzerine Bir İnceleme: Yozgat İli Örneği |
49-01 |
8.10.2024 |
91112923009 |
HA***** |
AR***** |
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Dijitalleşme ve Din Eğitimi Bağlamında Gençlerin Karşılaşabileceği Riskler ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir İnceleme: Konya İli Örneği |
49-01 |
8.10.2024 |
91112923008 |
NA***** |
ŞA***** |
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Kabala ve Hasidizmin Tevrat Bağlamında Yahudiliğin Emir ve Yasaklarına Bakışı |
49-01 |
8.10.2024 |
91112923006 |
NA***** |
AL***** |
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Ailede Öz Düzenlemeli Din Eğitimi |
49-01 |
8.10.2024 |
91112923003 |
CA***** |
KA***** |
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Musa Peygamber Döneminde Tecelli Eden Olağanüstü Tabiat Olayları |
49-01 |
8.10.2024 |
91112923002 |
AL***** |
ÖZ***** |
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Leibniz ve Ontolojik Kanıt |
49-01 |
8.10.2024 |
91112923001 |
HA***** |
İP***** |
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Milli Eğitim Müfredatında Yer Alan Derslerle İlgili Değerler Eğitimi Üzerine Yapılan Tezlerin Değerlendirilmesi |
49-01 |
8.10.2024 |
91111723011 |
AH***** |
KA***** |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Güneş Enerjisi Güç Üretim Tahmininde Makine Öğrenimi Modellerinin Performans Karşılaştırması: Deneysel Bir Çalışma |
49/01 |
8.10.2024 |
91111722036 |
SA***** |
SA***** |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Sezgisel Optimizasyon Yöntemleri İle Dalgacık Dönüşümü Tasarımı |
49/01 |
8.10.2024 |
91110923002 |
Sİ***** |
YI***** |
BİYOLOJİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Dracaena fragrans Ekstreleriyle Oksaliplatin, Kolşisin, Kamptotesin, ve Metronidazol Moleküllerinin İkili Kombinasyonlarının Akciğer Kanseri Üzerindeki Etkilerinin Belirlenmesi. |
49/01 |
8.10.2024 |
91127923009 |
MU***** |
GÜ***** |
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çoklu Ortam Kullanımına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi |
48/01 |
1.10.2024 |
91127923005 |
PI***** |
GE***** |
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Tarihsel Düşünme Becerileri Açısından İncelenmesi |
48/01 |
1.10.2024 |
91125922018 |
MU***** |
BA***** |
ARKEOLOJİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Arkeolojik Verilere ve Yazılı Kaynaklara Göre Eski Ön Asya Kültürlerinde Tanrıça Kubaba Kültü |
48-07 |
1.10.2024 |
91124523003 |
OĞ***** |
OĞ***** |
ZOOTEKNİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Yozgat İlinde Karma Yem Sektörünün Analizi Ve Bu İlde Satışa Sunulan Çeşitli Karma Yemlerin Besin Maddesi Değerlerinin Belirlenmesi |
48/01 |
1.10.2024 |
91123723014 |
CE***** |
EM***** |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) (DİSİPLİNLERARASI) |
Döküm Sektörü Çalışanlarında Sağlık ve Güvenliğe İlişkin Nitel Değerlendirmeler |
48-01 |
1.10.2024 |
91121322001 |
AD***** |
UZ***** |
TÜRK DİLİ EDEBİYATI (Y.L.) (TEZLİ) |
"Onat Kutlar'ın İshak Adlı Öykü Kitabında Söz Dizimi" |
48-07 |
1.10.2024 |
91120523035 |
MU***** |
YI***** |
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Yakub B. Şeybe'nin Hayatı Ve Hadisçiliği |
48/01 |
1.10.2024 |
91120523015 |
AL***** |
KA***** |
TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Ebû'ş-Şeyh El-İsfahânî'nin Kitâbu'l-Emsâl Fî'l-Hadîsi'n-Nebevî Adlı Eseri Bağlamında Emsâlü'l-Hadîs Edebiyatı |
48/01 |
1.10.2024 |
91119323048 |
SE***** |
EN***** |
TARIM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Nohut Bitkisinin Mevcut Üretim Durumu ve Üretim Esnasında Yaşanan Sorunlar (Çorum İli Alaca İlçesi Örneği) |
48/01 |
1.10.2024 |
91119323043 |
PO***** |
CA***** |
TARIM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Sera Gazı Emisyonlarının Makroekonomik Değişkenlerle İlişkisi: Yükselen Ekonomiler İçin |
48/01 |
1.10.2024 |
91116524012 |
KE***** |
TÜ***** |
MATEMATİK (Y.L.) (TEZLİ) |
Kesirli Mertebeden Kısmi Türevli Diferansiyel Denklemlerin Modifiye Edilmiş Üstel Fonksiyon Yöntemiyle İncelenmesi |
48-01 |
1.10.2024 |
91114123006 |
ES***** |
EK***** |
HALK SAĞLIĞI (Y.L.) (TEZLİ) |
Diyet polikliniğine başvuranların sağlıklı beslenme bilgisi ile tamamlayıcı ve geleneksel tıp uygulamaları tutumu arasındaki ilişkinin incelenmesi |
48-01 |
1.10.2024 |
91114123004 |
BE***** |
ÖZ***** |
HALK SAĞLIĞI (Y.L.) (TEZLİ) |
Hastaneye Gelenlerin Proaktif Kişilik Özelliği Ve Bireysel Yaratıcılık Düzeyinin Fiziksel Aktivite Düzeyi İle İlişkisi |
48-01 |
1.10.2024 |
91114123003 |
LE***** |
ŞA***** |
HALK SAĞLIĞI (Y.L.) (TEZLİ) |
Öğretmenlerde Akılcı İlaç Kullanımı, Sağlık Okuryazarlığı Ve Siberkondri Düzeyinin Belirlenmesi |
48-01 |
1.10.2024 |
91111721014 |
FA***** |
AR***** |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Derin Öğrenme Tabanlı Bebek Emme Benzetimi |
48-07 |
1.10.2024 |
91111721007 |
ME***** |
YA***** |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Vakum Gücü, Frekans ve Anahtarlama ile Göğüs Pompası Kontrolü |
48-07 |
1.10.2024 |
91110523016 |
NA***** |
AY***** |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR (Y.L.) (TEZLİ) |
Özel Spor Tesisi Üyelerinin Hizmet Kalitesi Algı Ve Beklenti Düzeyleri İle Psikolojik İyi Oluş Düzeylerinin İncelenmesi |
48-01 |
1.10.2024 |
91110523004 |
CÜ***** |
YI***** |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR (Y.L.) (TEZLİ) |
Lise Öğrencilerinin Beden Eğitimi Dersine Katılım Motivasyonları ve Mutluluk Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
48-01 |
1.10.2024 |
91110523002 |
FA***** |
FI***** |
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR (Y.L.) (TEZLİ) |
Beden Eğitimi ve Spor Dersinde Uygulanan Ters Yüz Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Hazırbulunuşluk ve Motivasyon Düzeylerine Etkisi |
48-01 |
1.10.2024 |
91127923004 |
AG***** |
AL***** |
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Eski Türklerde Çocuk Eğitimi ve Terbiyesi |
47/01 |
24.09.2024 |
91127923002 |
ES***** |
YÜ***** |
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılında 5.Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabının Mekânsal Düşünme, Konum Algılama, Değişim ve Sürekliliği Algılama Becerileri Bağlamında İncelenmesi |
47/01 |
24.09.2024 |
91125123001 |
TA***** |
BO***** |
HİSTOLOJİ VE EMBRİYOLOJİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Deneysel Alzheimer Modelinde Apilarnil'in Nöroprotektif Etkilerinin Endoplazmik Retikulum Stresi Üzerinden Araştırılması |
47-01 |
24.09.2024 |
91122123009 |
MA***** |
AC***** |
İLETİŞİM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Kadın Liderlerin Kapsayıcı ve Dahil Edici Stratejilerinin Çalışan Motivasyonuna Etkisi |
47-01 |
24.09.2024 |
91120123021 |
AL***** |
KI***** |
TARİH (Y.L.) (TEZLİ) |
Osmanlı Devleti'nde Kılıç ve Kalem Ehli Bir Vezir: Çeteci Abdullah Paşa |
47-01 |
24.09.2024 |
91118123025 |
ME***** |
KI***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
İlkokulda Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitim Öğretim Ortamında Karşılaştığı Güçlükler Karşısında Sınıf Öğretmenlerinin Uygulamaları |
47/01 |
24.09.2024 |
91118123023 |
HA***** |
OK***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Özyeterliği İle Eğitim Teknolojileri Kullanımı Kaygısı Arasındaki İlişki |
47/01 |
24.09.2024 |
91118123017 |
AH***** |
KO***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinde Teknoloji Bağımlılığının Ders Başarısına Etkisi |
47/01 |
24.09.2024 |
91118123014 |
BU***** |
BA***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Motivasyon ve Problem Kurma Becerilerinde Oryantiringin Etkisi |
47/01 |
24.09.2024 |
91118123011 |
MU***** |
DE***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
İlkokul Üçüncü Ve Dördüncü Sınıf Öğrencilerine Yönelik Bilimsel Muhakeme Envanterinin Geçerlilik Ve Güvenlik Çalışması |
47/01 |
24.09.2024 |
91118123010 |
AD***** |
KA***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
İlkokul 4.sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama ile rutin olmayan problem çözme becerileri arasındaki ilişki |
47/01 |
24.09.2024 |
91118123008 |
FA***** |
DE***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Sınıf Öğretmenlerinin Derslerde Kullandıkları Öğretim Strateji, Yöntem Ve Teknikler |
47/01 |
24.09.2024 |
91118123007 |
Nİ***** |
BE***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Sınıf Öğretmenlerinin Yapay Zekaya Yönelik Kaygı, Tutum Ve Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi |
47/01 |
24.09.2024 |
91118123006 |
ŞE***** |
ŞE***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Sayısal Akıl Ve Zeka Oyunlarının İlkokul Öğrencilerinin Matematik Motivasyon, Tutum Ve Kaygılarındaki Etkisi |
47/01 |
24.09.2024 |
91118123002 |
OS***** |
BA***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
İlkokul 4. Sınıf Matematik Derslerinde Teknoloji Kullanımının Akademik Başarıya Etkisinin İncelenmesi |
47/01 |
24.09.2024 |
91118123001 |
ÖZ***** |
GE***** |
SINIF EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Sosyal Bilgiler Dersinde Afet Eğitimine Yönelik Oyun Tabanlı Öğrenme Etkinliklerinin Öğrencilerin Afet Bilincine ve Çevre Sorunlarına Yönelik Tutumlarına Etkisi |
47/01 |
24.09.2024 |
91114123005 |
EL***** |
OG***** |
HALK SAĞLIĞI (Y.L.) (TEZLİ) |
Sağlık Çalışanlarının Yapay Zeka Teknolojilerine Karşı Tutumları ve Kaygı Düzeyleri |
47-01 |
24.09.2024 |
91127923008 |
İN***** |
AT***** |
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programı Hakkında (2024) Öğretmen Görüşleri (Yozgat İli Örneği) |
46/01 |
17.09.2024 |
91127923007 |
BE***** |
KI***** |
SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Sosyal Bilgilerde Kurgusal Mahkeme Tekniğine Dayalı Etkinliklerin Öğrencilerin Karar Verme Becerisi Ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Etkisi |
46/01 |
17.09.2024 |
91122923001 |
BÜ***** |
ÖZ***** |
İSLAM TARİHİ VE SANATLARI (Y.L.) (TEZLİ) |
Tokat Merkez Türk Dönemi Yapılarında Malzeme Kullanımı |
46/01 |
17.09.2024 |
91112923007 |
ŞE***** |
KA***** |
FELSEFE VE DİN BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Üniversite Öğrencilerinde Psikolojik İyi Oluş - Dindarlık İlişkisi |
46/01 |
17.09.2024 |
91112123002 |
TU***** |
KO***** |
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (Y.L.) (TEZLİ) |
Sınıf Öğretmenlerinin Kültürel Değerlere Duyarlılıkları İle Çocuk Hakları Temelli Sınıflara İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi. |
46/01 |
17.09.2024 |
91127523004 |
KE***** |
AK***** |
SOSYOLOJİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Türk Modernleşmesinde Pozitivizm |
45/02 |
12.09.2024 |
91121323028 |
FU***** |
YI***** |
TÜRK DİLİ EDEBİYATI (Y.L.) (TEZLİ) |
“Geleneksel Türk Gölge Oyunu Karagöz ile Geleneksel Java Gölge Oyunu Wayang Kulit'teki Doğaüstü Varlık ve Figürler” |
45/02 |
12.09.2024 |
91120123020 |
EN***** |
KA***** |
TARİH (Y.L.) (TEZLİ) |
İkdam Gazetesinde Türklük Algısı (1894-1910) |
45-01 |
12.09.2024 |
91112221004 |
SE***** |
BA***** |
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DOKTORA) |
Karşılıklı Mentörlük Uygulamalarının Öğretim Üyelerinin Ve Öğretmenlerin Mesleki, Kişisel Ve Akademik Gelişimlerine Etkisinin İncelenmesi |
45-01 |
12.09.2024 |
91112221003 |
MU***** |
AS***** |
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DOKTORA) |
Birinci Sınıf Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Eğitim Felsefesi İle Sınıf Öğretmenlerinin Eğitim Felsefeleri Arasındaki İlişkinin Ders Etkinlikleri Bağlamında İncelenmesi |
45-01 |
12.09.2024 |
70111620005 |
BE***** |
EM***** |
ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ (DOKTORA) |
Kesir-Dereceli Kaotik Sistemler ile Gömülü Sistem Tabanlı Kriptoloji ve Steganografi Uygulaması |
45/02 |
12.09.2024 |
91123723009 |
AL***** |
ŞA***** |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) (DİSİPLİNLERARASI) |
Hemşirelerin Sağlıklı Ve Güvenli Çalışma Ortamına İlişkin Bakış Açıları |
44/02 |
5.09.2024 |
91122123005 |
HA***** |
DE***** |
İLETİŞİM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Kahramanmaraş Depremlerinde Gazetecilik Uygulamalarının Gazetecilik Etiği Çerçevesinde Değerlendirilmesi |
44/02 |
5.09.2024 |
91122123004 |
ÜM***** |
GÜ***** |
İLETİŞİM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Kültürel Değişim Bağlamında Yeniden Çevrim (Remake) Filmlerinin İncelenmesi |
44/02 |
5.09.2024 |
91122123003 |
EL***** |
YA***** |
İLETİŞİM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Toplumsal Cinsiyet ve Medya: Reklamlar Üzerine Bir İnceleme |
44/02 |
5.09.2024 |
91122123002 |
GA***** |
KÖ***** |
İLETİŞİM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
2000 Sonrası Türk Sinemasında Şiddet |
44/02 |
5.09.2024 |
91122123001 |
İR***** |
Çİ***** |
İLETİŞİM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Edebiyat Eserlerinden Uyarlama Senaryolar: Oscar Kazanan Filmler Örneği |
44/02 |
5.09.2024 |
91118923008 |
ME***** |
SA***** |
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Seçim İttifaklarının Yerel Seçim Sonuçlarına Etkisi: Yozgat İli Örneği |
44/02 |
5.09.2024 |
91131023005 |
ME***** |
ÇA***** |
ULUSLARARASI İLİŞKİLER (Y.L.) (TEZLİ) |
Küresel İklim Değişikliğinin Göç Üzerine Etkileri |
43/01 |
3.09.2024 |
91131023003 |
ME***** |
GÜ***** |
ULUSLARARASI İLİŞKİLER (Y.L.) (TEZLİ) |
Turgut ÖZAL Dönemi Ermeni Sorunu |
43/01 |
3.09.2024 |
91123723002 |
BÜ***** |
ÖZ***** |
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ (Y.L.) (TEZLİ) (DİSİPLİNLERARASI) |
Tarım Sektöründe Ceviz Fidanı Yetiştirme Sahasındaki Çalışanlarda Risk Değerlendirmesi |
43/01 |
3.09.2024 |
91119323020 |
AL***** |
GÖ***** |
TARIM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Türkiye Şeker Sanayinin Etkinlik Ve Verimlilik Analizi |
43-01 |
3.09.2024 |
91119323017 |
HÜ***** |
BO***** |
TARIM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Bazı Bor Bileşenlerinin Tribolium Confusum (Coleoptera: Tenebrionidae) Ve Sitophilus Granarius (Coleoptera: Curculionidae)'a Karşı İnsektisidal Ve Davranışsal Etkileri |
43-01 |
3.09.2024 |
91119323009 |
MU***** |
YA***** |
TARIM BİLİMLERİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Süt Sığırcılığı İşletmelerinin Üretim Ve Pazarlama Sorunlarının İncelenmesi Yozgat İli Örneği |
43-01 |
3.09.2024 |
91118923010 |
BÜ***** |
AÇ***** |
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Makine ve Kimya Endüstrisi Kurumu A.Ş'nin Bir Kit Olarak Tahlili |
43/01 |
3.09.2024 |
91118923006 |
HA***** |
Kİ***** |
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
1990 – 2024 Yılları Arasında Türk Kamu Yönetiminde Tasarruf Tedbirleri |
43/01 |
3.09.2024 |
91118923005 |
EB***** |
AL***** |
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Türk Kamu Yönetiminde Etik Eğitimi: Milli Eğitim Bakanlığı Özelinde Bir İnceleme |
43/01 |
3.09.2024 |
91118923004 |
HA***** |
DE***** |
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Osmanlı İmparatorluğu'nda Devlet ve Hanedan İlişkisi |
43/01 |
3.09.2024 |
91118923001 |
BÜ***** |
ÜÇ***** |
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Türkiye'de İl Düzeyinde Afet Yönetimi Örgütlenmesi: Yozgat İli Örneği |
43/01 |
3.09.2024 |
91118922010 |
ME***** |
DO***** |
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
İspanya Monarşisi Üzerine Siyasi ve İdari Bir İnceleme |
43/09 |
3.09.2024 |
91118921009 |
ES***** |
KI***** |
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ (Y.L.) (TEZLİ) |
Türk Politik Kültüründe İttihat ve Terakki Mirası: İdeolojik Bağlamda Bir Değerlendirme |
43/09 |
3.09.2024 |
91114123002 |
ÖM***** |
KE***** |
HALK SAĞLIĞI (Y.L.) (TEZLİ) |
112 ile Acile Gelen 65 Yaş Üstü Hastaların Acil Servisi Kullanma Özellikleri ve Acil Tedaviye Uyumları |
43/01 |
3.09.2024 |
91114123001 |
HA***** |
DE***** |
HALK SAĞLIĞI (Y.L.) (TEZLİ) |
Diş Protezi Olan ve Olmayan Yaşlı Bireylerin Kırılganlık, Engellilik Ve Beslenme Durumu Değerlendirilmesi |
43/01 |
3.09. |