You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Eğitim-Öğretim ve Kalite Süreçleri Şube Müdürlüğü Müfredat ve Otomasyon Sistemleri Şube Müdürlüğü Öğrenci Hizmetleri Şube Müdürlüğü
Şube Müdürü - Abdullah ŞAHİN Şube Müdürü - Akın YONKUÇ Şube Müdürü - Hasan BAŞTÜRK
     
Sorumlu Olduğu Personeller Sorumlu Olduğu Personeller Sorumlu Olduğu Personeller
Nefise ÇİNKILIÇ Orhan YOZGATLI Cihan ÖZCAN
Pınar YILMAZ Halil Rıca ZAVAR Sinan BAŞER
Cihan ÇITANAK Elif TÜRKMEN Semih KOYUNCU
İrfan KIZILTOPRAK    
     
Sorumlu Olduğu İş ve İşlemler Sorumlu Olduğu İş ve İşlemler Sorumlu Olduğu İş ve İşlemler
*Öğrencilerin mezuniyet işlemlerinin OBS'ye tanımlanması. *Disiplin ve ceza işlemlerinin ilgili kurumlara bildirilmesi ve sisteme girilmesi, *Harç iadelerinin hazırlanarak iade işlemlerinin yapılması,
*Diploma ve eklerinin düzenlenmesi ve basılması, *Öğrencilerin askerlik tecil işlemlerinin yapılması, *Yabancı uyruklu öğrenciler ile ilgili yazışmaların yapılması,
*Memnuniyet Yönetim Sistemi, CİMER ve mail üzerinden gelen taleplerin sorumlu olunan alanlarla ilgili bilgi edinmelerin cevaplanması ve taleplerin yerine getirilmesi, *Otomasyon veri girişinin yapılması, *Birim faaliyet raporu, öğrencilere ait istatistiki verilerin ve talep edilmesi durumunda dönemsel raporlamaların hazırlanması,
*Çift ana dal, yan dal programlarının takibinin ve gerekli koordinasyonun yapılması, *Yeni kayıt yaptıracak öğrencilerin kayıtları ile ilgili organizasyonun hazırlanması ve alt yapının oluşturulması, *Birim banka hesaplarının dönemsel transfer (hesap aktarım) işlemlerinin yapılması,
*Yeni kayıt yaptıracak öğrencilerin kayıtları ile ilgili organizasyonun hazırlanması ve alt yapının oluşturulması, *Ön lisans, lisans ve lisansüstü müfredatlarının sisteme işlenmesi, *Eğitim-Öğretim komisyonu ile ilgili sekreterlik hizmetlerinin yapılması ve gerekli koordinasyonun sağlanması,
*Öğrenci özlük bilgilerindeki (evlilik, soyisim değişikliği, mahkeme kararı vb.) değişikliklerin sisteme işlenmesi, *Güz ve Bahar yarıyıl sonu %10’a giren öğrencilerin takibinin yapılması ve harç ücretlerinin düzenlenerek sisteme işlenmesi, *Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibi,
*Dönemsel duyuruların hazırlanıp Üniversitemizin web sayfasında ilan edilmesi, *Ek kontenjan veri girişleri ve kayıtlarının yapılması, *Akademik Birimlerden gelen Ana Bilim Dalı/Bölüm/Program açma/kapatma teklifleri ile öğrenci alımı/aktarımı tekliflerinin senatoya onaylatılması ve Yükseköğretim Kurulu Başkanlığına sunulmasının koordine edilmesi,
*Birim e-postasına gelen, sorumlu olunan alanlarla ilgili bilgi edinmelerin cevaplanması ve taleplerin yerine getirilmesi, *Yaz Okulu sürecinin koordine edilmesi, *Taşınır evrak kayıt ve takip işlemleri,
*Öğrenci diplomaları için gerekli olan kurumsal teslim işlemlerinin yapılması, *Kayıt silme ve kayıt dondurma işlemleri.-Harçların sisteme işlenmesi ve takibi, *Kısmi zamanlı çalışan öğrencilerin puantajlarının hazırlanması,
*Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibi, *Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibi, Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı(YÖS) sınavları ile kesin kayıt hakkı kazanan adayların ilgili takvim aralığında kayıt işlemlerinin yapılması için gerekli çalışmaların ve hazırlıkların yapılması,
*Öğrenci kimliklerinin düzenlenmesi için gerekli çalışmaların yapılması, *YÖKSİS Öğrenci durum güncellemeleri, *Kalite ve Denetim süreçlerinin takibinin yapılması,
*Yatay geçiş ile gelen ve giden öğrenci süreçlerinin takibi, yazışmaların yapılması, *Öğrenci otomasyonunda sayfa ve raporların test edilerek eksikliklerin tespit edilip, iyileştirmelerin yapılması için gerekli koordinasyon ve çalışmaların yapılması,  
*Anket, uygulama, araştırma ve izin yazılarının takibinin yapılması, *Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibi,  
*Kalite ve Denetim süreçlerinin takibinin yapılması, *Öğrenci otomasyonunda düzenli olarak test edilerek eksikliklerin tespit edilip, iyileştirmelerin yapılması için gerekli koordinasyon ve çalışmaların yapılması,  
*İlgili yıla ait öğrenci kontenjan önerilerinin birimlerden istenerek Senatoya sunulma ve YÖKSİS/ABAYS sistemine girilme işleminin koordine edilmesi, *Ders Planı ve Programı Giriş Sürecinin koordinesi ve takip edilmesi,  
*Burs alan öğrencilerin durumu hakkında gerekli yazışmaların ve takibin yapılması, *Akademik Takvim ve Uygulama Takviminin hazırlanmasının koordine edilmesi ve sisteme tanımlanması,  
*Özel öğrenci işlemleri ile ilgili yazışmaların yapılması ve gerekli koordinasyonun sağlanması, *Yurtdışına gidecek olan öğrencilere verilmek üzere pasaport harç muafiyeti ile ilgili yazıları yazmak,  

 

Orhan YOZGATLI

Bilgisayar İşletmeni

0(354) 242 10 66/1043

  • LYS (Lisans Yerleştirme Sınavı), DGS (Dikey Geçiş Sınavı), YÖS (Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı) sınavları ile kesin kayıt hakkı kazanan adayların kayıtlarının ÖSYM ve Üniversitemiz Senatosu tarafından kabul edilen tarih arasında yapılmasının sağlanması,
  • Yeni kayıt yaptıracak öğrencilerin kayıtları ile ilgili organizasyonun hazırlanması ve alt yapının oluşturulması,
  • Kayıt yaptıran öğrencilerin şifre işlemlerinin yapılması,
  • Disiplin ve ceza işlemlerinin ilgili kurumlara bildirilmesi ve sisteme girilmesi,
  • Yönetim Kurulu Kararıyla mezun edilen ve kaydı silinen öğrencilerin sisteme işlenmesi,
  • Geçmiş yıla ait yıllık faaliyet raporunun hazırlanması,
  • Çeşitli öğrenci istatistiklerinin hazırlanması,
  • Öğrencilerin askerlik tecil işlemlerinin yapılması,
  • YÖKSİS veri girişinin yapılması,
  • Ek kontenjan veri girişleri ve kayıtlarının yapılması,
  • Bildirilen öğrenci özlük bilgilerindeki (evlilik, soyisim değişikliği, mahkeme kararı vb.) değişikliklerin sisteme işlenmesi,
  • Çiftanadal, yandal programlarının takibinin yapılması,
  • Arşivden lise diplomalarının çıkarılması,
  • Otomasyon veri girişinin yapılması,
  • Harçların sisteme işlenmesi,
  • Fakülte, Yüksekokul, Meslek Yüksekokulu ve Enstitülerden yeni yıl müfredatlarının istenerek sisteme işlenmesi sağlamak.

 

Nefise ÇİNKILIÇ

Bilgisayar İşletmeni

0(354) 242 10 66/1046

  • Yeni kayıt yaptıracak öğrencilerin kayıtları ile ilgili organizasyonun hazırlanması ve alt yapının oluşturulması,
  • Kayıt yaptıran öğrencilerin şifre işlemlerinin yapılması,
  • Yatay geçiş ile Üniversitemize kabul edilen öğrencilerin geldikleri Üniversitelerden şahsi dosyalarının istenmesi,
  • Yatay geçiş ile Üniversitemizden başka bir Üniversiteye kayıt yaptıran öğrencilerin şahsi dosyalarının gönderilmesi,
  • Üniversitemize kayıtlı burs, öğrenim ve katkı kredisi almakta olan öğrencilere ait bilgilerin her ay Kredi Yurtlar Kurumuna bildirilmesi,
  • Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibi,
  • Yurtdışına gidecek olan öğrencilere verilmek üzere pasaport harç muafiyeti ile ilgili yazıları yazmak,
  • Kısmi zamanlı çalışan öğrencilerin puantajlarını hazırlanması,
  • Meksis sistemine ders programlarının işlenmesi,
  • Duyuruların hazırlanıp Üniversitemizin web sayfasında ilan edilmesi,
  • Yabancı uyruklu öğrenciler ile ilgili yazışmaların yapılması.

 

Cihan ÇITANAK

Bilgisayar İşletmeni

0(354) 242 10 66/1038

  • Kesin kayıt yaptıracak öğrenci bilgilerinin ÖSYM’den alınarak kimlik kartlarının basılması,
  • Kayıt yaptıran öğrencilerin şifre işlemlerinin yapılması,
  • Diplomaların düzenlenmesi ve basılması
  • Diploma eklerinin düzenlenmesi ve basılması,
  • Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibi,
  • Yönetim Kurulu Kararıyla mezun edilen öğrencilerin sisteme işlenmesi,
  • Kimlik kartlarındaki değişiklerden ve bildirilen sorunlardan dolayı kimlik kartlarının yeniden basılması,
  • Bildirilen öğrenci özlük bilgilerindeki (evlilik, soyisim değişikliği, mahkeme kararı vb.) değişikliklerin sisteme işlenmesi,
  • Arşivden lise diplomalarının çıkarılması,
  • İl Sağlık Müdürlüğünde tescil edilecek diplomaların takibinin yapılması,
  • Her kayıt yenileme dönemi sonunda bankadan hesap bildirim cetvellerinin alınıp aktarım yazısının yazılması,
  • YÖKSİS Öğrenci durum güncellemeleri
  • Personel ilişik kesme formu onay işlemlerinin yapılması.

 

Pınar YILMAZ

0(354) 242 10 66/1040

  • Yeni kayıt yaptıracak öğrencilerin kayıtları ile ilgili organizasyonun hazırlanması ve alt yapının oluşturulması,
  • Kayıt yaptıran öğrencilerin şifre işlemlerinin yapılması,
  • Yatay geçiş ile Üniversitemize kabul edilen öğrencilerin geldikleri Üniversitelerden şahsi dosyalarının istenmesi,
  • Yatay geçiş ile Üniversitemizden başka bir Üniversiteye kayıt yaptıran öğrencilerin şahsi dosyalarının gönderilmesi,
  • Üniversitemize kayıtlı burs, öğrenim ve katkı kredisi almakta olan öğrencilere ait bilgilerin her ay Kredi Yurtlar Kurumuna bildirilmesi,
  • Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibi,
  • Yurtdışına gidecek olan öğrencilere verilmek üzere pasaport harç muafiyeti ile ilgili yazıları yazmak,
  • Kısmi zamanlı çalışan öğrencilerin puantajlarını hazırlanması,

Cihan ÖZCAN

Bilgisayar İşletmeni

0(354) 242 10 66/1047

  • LYS (Lisans Yerleştirme Sınavı), DGS (Dikey Geçiş Sınavı), YÖS (Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı) sınavları ile kesin kayıt hakkı kazanan adayların kayıtlarının ÖSYM ve Üniversitemiz Senatosu tarafından kabul edilen tarih arasında yapılmasının sağlanması,
  • Kayıt yaptıran öğrencilerin şifre işlemlerinin yapılması,
  • Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibi,
  • Harç iadelerinin hazırlanarak iade işlemlerinin yapılması,
  • Güz ve Bahar yarıyıl sonu %10’a giren öğrencilerin takibinin yapılması ve harç ücretlerinin düzenlenerek sisteme işlenmesi,
  • Arşivden lise diplomalarının çıkarılması,
  • Derslerin şubelere bölünmesi ile ilgili yazıları Senatoya yazmak,
  • Eğitim-Öğretim komisyonu ile ilgili yazışmaları yapmak
  • Bölüm-Program açılması, kapatılması işlemlerinin yapılması
  • Birim, Bölüm ve Program açma teklifi dosyalarının Senato onayından sonra Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’na gönderilmesi,
  • Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibinin yapılması.

 

Halil Rıza ZAVAR

Bilgisayar İşletmeni

0(354) 242 10 66/1125

  • Kayıt yaptıran öğrencilerin şifre işlemlerinin yapılması,
  • Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibi,
  • Yönetim Kurulu Kararıyla mezun edilen ve kaydı silinen öğrencilerin sisteme işlenmesi,
  • Güz ve Bahar yarıyıl sonu %10’a giren öğrencilerin takibinin yapılması ve harç ücretlerinin düzenlenerek sisteme işlenmesi,
  • Arşivden lise diplomalarının çıkarılması,
  • Burs alan öğrencilerin başarı durumlarının Kredi Yurtlar Kurumu’na bildirilmesi,
  • Fakülte, Yüksekokul, Meslek Yüksekokulu ve Enstitülerden yeni yıl müfredatlarının istenerek sisteme işlenmesini sağlamak,
  • Taşınır evrak kayıt ve takip işlemleri
  • 667 KHK ile kapatılan Üniversitelerin öğrencilerinin harç takibinin yapılması,
  • Eğitim-Öğretim Komisyonu ile ilgili yazışmalar
  • Kayıt silme ve kayıt dondurma işlemleri.

 

Sinan BAŞER

Büro Personeli

0(354) 242 10 66/1047

  • LYS (Lisans Yerleştirme Sınavı), DGS (Dikey Geçiş Sınavı), YÖS (Yabancı Uyruklu Öğrenci Sınavı) sınavları ile kesin kayıt hakkı kazanan adayların kayıtlarının ÖSYM ve Üniversitemiz Senatosu tarafından kabul edilen tarih arasında yapılmasının sağlanması,
  • Kayıt yaptıran öğrencilerin şifre işlemlerinin yapılması,
  • Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibi,
  • Harç iadelerinin hazırlanarak iade işlemlerinin yapılması,
  • Güz ve Bahar yarıyıl sonu %10’a giren öğrencilerin takibinin yapılması ve harç ücretlerinin düzenlenerek sisteme işlenmesi,
  • Arşivden lise diplomalarının çıkarılması,
  • Derslerin şubelere bölünmesi ile ilgili yazıları Senatoya yazmak,
  • Eğitim-Öğretim komisyonu ile ilgili yazışmaları yapmak
  • Bölüm-Program açılması, kapatılması işlemlerinin yapılması
  • Birim, Bölüm ve Program açma teklifi dosyalarının Senato onayından sonra Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’na gönderilmesi,
  • Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibinin yapılması.

 

İrfan KIZILTOPRAK

Bilgisayar İşletmeni

0(354) 242 10 66/1038

  • Kesin kayıt yaptıracak öğrenci bilgilerinin ÖSYM’den alınarak kimlik kartlarının basılması,
  • Kayıt yaptıran öğrencilerin şifre işlemlerinin yapılması,
  • Diplomaların düzenlenmesi ve basılması
  • Diploma eklerinin düzenlenmesi ve basılması,
  • Kurum içi ve kurum dışı resmi yazışmaların yapılması ve takibi,
  • Yönetim Kurulu Kararıyla mezun edilen öğrencilerin sisteme işlenmesi,
  • Kimlik kartlarındaki değişiklerden ve bildirilen sorunlardan dolayı kimlik kartlarının yeniden basılması,
  • Bildirilen öğrenci özlük bilgilerindeki (evlilik, soyisim değişikliği, mahkeme kararı vb.) değişikliklerin sisteme işlenmesi,
  • Arşivden lise diplomalarının çıkarılması,
  • İl Sağlık Müdürlüğünde tescil edilecek diplomaların takibinin yapılması,
  • Her kayıt yenileme dönemi sonunda bankadan hesap bildirim cetvellerinin alınıp aktarım yazısının yazılması,
  • YÖKSİS Öğrenci durum güncellemeleri
  • Personel ilişik kesme formu onay işlemlerinin yapılması.

 

Arzu LALELİ

Sekreter

0(354) 242 10 66/1055

  • Gelen evrakların kaydedilmesi,
  • Evrakların posta ve fax yoluyla gönderilmesi,
  • Telefon akışının sağlanması
  • Makam sekreterya hizmetleri,

 

 

 

 

 

 

İletişim
  • 0(354)217 89 91
  • Erdoğan Akdağ Kampüsü Atatürk Yolu 7. Km 66900 Yozgat
  • genel.sekreterlik@bozok.edu.tr
  • bozokuniversitesi@hs01.kep.tr