YOBÜ
0(354)217 89 91
Erdoğan Akdağ Kampüsü Atatürk Yolu 7. Km 66900 Yozgat
genel.sekreterlik@bozok.edu.tr
bozokuniversitesi@hs01.kep.tr
Yozgat Bozok Üniversitesi
ÜNİVERSİTEMİZ
AKADEMİK
BİRİMLER
ÖĞRENCİ
E-HİZMETLER
İLETİŞİM
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
Ana Sayfa
Personel Listesi
Hakkımızda
Biz
Yönetim
Organizasyon Şeması
Görev Dağılımı
Birim Faaliyet Raporları
Öğrenci
Akademik Takvim
SOBİ-EK
Uluslararası Öğrenciler ve Değişim Programları
Not Dönüşüm Tablosu
Yök Bursları
Faydalı Linkler
Öğrenci Kimlik Kartı Başvuru Linki
Yobu TV-Oryantasyon
Sss
Belgeler-Formlar
Dokümanlar
Üniversitemizi Tanıyalım
Mevzuat
Kalite Yönetimi
Birim Kalite Komisyonu
KURUMSAL AKREDİTASYON PROGRAMI (KAP) ÖĞRENCİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
Kamu Hizmet Standartları
Birim Hizmet Envanteri
Kalite Politikamız
İş Akış Süreçleri
Paydaş Listesi
Memnuniyet Yönetim Sistemi
Ne Nasıl Yapılır
Bologna Süreci
Yeni Birim-Bölüm-Program Açma Başvurusu
Bölüm/Programa İlk Defa Öğrenci Alımı
Kayıt Dondurma/Silme İşlemleri
Özel Öğrenci İşlemleri
Yaz Okulu İşlemleri
Harç İade İşlemleri
Öğretim Üyesi Tanımlama-Obs
İletişim
İletişim
2024-2025
EĞİTİM
ÖĞRETİM
YILI
BAHAR
YARIYILI
KAYIT YENİLEME VE DERS SEÇME İŞLEMLERİ
1.
Öğrencilerimiz ders kayıtlanma/kayıt yenileme işlemlerini öğrenci bilgi sistemi (
OBS
) üzerinden online olarak
10
Şubat 2025 Pazartesi – 16 Şubat 2025 Pazar
günleri arasında
aşağıda
yer alan tabloda
birimleri için belirlenen tarihlerde
yapabileceklerdir.
2.
Katkı payı/öğrenim ücreti ödeme yükümlülüğü bulunanların öncelikle
aşağıda
yer alan katkı payı tutarlarını ödemeleri gerekmektedir. Katkı paylarını/öğrenim ücreti ödeme yükümlülüğü olanlar ödemelerini yapmadan ders kayıtlarını yapamayacaklardır.
3.
Yurtdışından öğrenci
kabul kontenjanları kapsamındaki öğrencilerimizin
aşağıda
yer alan öğrenim ücretlerini ödemeleri gerekmektedir.
4.
Öğrenciler belirlenen katkı payı/öğrenim ücretini
10
Şubat 2025 Pazartesi – 16 Şubat 2025 Pazar günleri arasında
herhangi bir Halkbank Şubelerinden/ATM’lerinden/Mobil Şubeden öğrenci numaraları ile ödeyebilirler.
5.
Normal süre içerisinde bulunan ve ikinci bir yükseköğretim programında kayıtlı olmayan birinci öğretim (normal) öğrencilerinden
katkı payı alınmayacaktır.
6.
İkinci bir yükseköğretim programında kayıtlı olduğu Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS) tarafından tespit edilen öğrencilerin Üniversitemize
katkı payı ödemesi gerekmektedir.
7.
Birinci sınıf öğrencileri, açılan tüm dersleri, diğer öğrenciler ise
öncelikli olarak başarısız oldukları veya daha önce almaları gerekip de alamadıkları dersleri almak zorundadırlar.
8.
Birinci Sınıf Öğrencilerimizin
(Lisansüstü ve Tıp Fakültesi Öğrencileri Hariç) dönem zorunlu dersleri OBS üzerinden tanımlanmıştır. Kayıt haftasında OBS’ye giriş yaparak eğer varsa seçmeli derslerini de ekleyerek “
danışman onayına gönder
” butonuna tıklamaları yeterli olacaktır.
9.
Öğrenciler, azami ders yükü sınırı içinde kalmak koşuluyla ilk kez aldıkları dersleri, kayıt yenileme süresi içinde değiştirebilir, sildirebilir veya yeni ders alabilirler.
10.
Akademik Danışman, onayına gönderilen dersleri onaylama, silme veya ekleme yapabilir.
11.
Belirlenen katkı payı/öğrenim ücretini borcunu ödemesine rağmen danışmanına kesin kaydını yaptırmayan öğrencilerin kayıtları
tamamlanmamış
sayılacaktır ve bu durumda olanlara katkı payı/öğrenim ücreti iadesi yapılmayacaktır.
12. Belirlenen süreler içerisinde ders kaydını yapmayan, katkı payı/öğrenim ücretini yatırmayan ve kesin kayıt işlemini yaptırmayan öğrenciler o yarıyıl derslere devam edemez, sınavlara giremez ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.
13. Şifre belirleme
işlemleri ile ilgili videolara
https://youtu.be/pnpR3WrlRpA
adresinden ulaşabilirsiniz.
14.
Üniversitemiz genel akademik takvimine göre derslerin başlama tarihi 17 Şubat 2025 olup, diğer önemli tarihlere
AKADEMİK TAKVİM
'den ulaşabilirsiniz.