You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

2024-2025 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI

KAYIT YENİLEME VE DERS SEÇME İŞLEMLERİ

  1. 1. Öğrencilerimiz ders kayıtlanma/kayıt yenileme işlemlerini öğrenci bilgi sistemi (OBS) üzerinden online olarak 10 Şubat 2025 Pazartesi – 16 Şubat 2025 Pazar günleri arasında aşağıda yer alan tabloda birimleri için belirlenen tarihlerde yapabileceklerdir.
  2. 2. Katkı payı/öğrenim ücreti ödeme yükümlülüğü bulunanların öncelikle aşağıda yer alan katkı payı tutarlarını ödemeleri gerekmektedir. Katkı paylarını/öğrenim ücreti ödeme yükümlülüğü olanlar ödemelerini yapmadan ders kayıtlarını yapamayacaklardır.
  3. 3. Yurtdışından öğrenci kabul kontenjanları kapsamındaki öğrencilerimizin aşağıda yer alan öğrenim ücretlerini ödemeleri gerekmektedir. 
  4. 4. Öğrenciler belirlenen katkı payı/öğrenim ücretini 10 Şubat 2025 Pazartesi – 16 Şubat 2025 Pazar günleri arasında herhangi bir Halkbank Şubelerinden/ATM’lerinden/Mobil Şubeden öğrenci numaraları ile ödeyebilirler.
  5. 5. Normal süre içerisinde bulunan ve ikinci bir yükseköğretim programında kayıtlı olmayan birinci öğretim (normal) öğrencilerinden katkı payı alınmayacaktır.
  6. 6. İkinci bir yükseköğretim programında kayıtlı olduğu Yükseköğretim Bilgi Sistemi (YÖKSİS) tarafından tespit edilen öğrencilerin Üniversitemize katkı payı ödemesi gerekmektedir.
  7. 7. Birinci sınıf öğrencileri, açılan tüm dersleri, diğer öğrenciler ise öncelikli olarak başarısız oldukları veya daha önce almaları gerekip de alamadıkları dersleri almak zorundadırlar.
  8. 8. Birinci Sınıf Öğrencilerimizin (Lisansüstü ve Tıp Fakültesi Öğrencileri Hariç) dönem zorunlu dersleri OBS üzerinden tanımlanmıştır. Kayıt haftasında OBS’ye giriş yaparak eğer varsa seçmeli derslerini de ekleyerek “danışman onayına gönder” butonuna tıklamaları yeterli olacaktır.
  9. 9. Öğrenciler, azami ders yükü sınırı içinde kalmak koşuluyla ilk kez aldıkları dersleri, kayıt yenileme süresi içinde değiştirebilir, sildirebilir veya yeni ders alabilirler.
  10. 10. Akademik Danışman, onayına gönderilen dersleri onaylama, silme veya ekleme yapabilir.
  11. 11. Belirlenen katkı payı/öğrenim ücretini borcunu ödemesine rağmen danışmanına kesin kaydını yaptırmayan öğrencilerin kayıtları tamamlanmamış sayılacaktır ve bu durumda olanlara katkı payı/öğrenim ücreti iadesi yapılmayacaktır.
  12. 12. Belirlenen süreler içerisinde ders kaydını yapmayan, katkı payı/öğrenim ücretini yatırmayan ve kesin kayıt işlemini yaptırmayan öğrenciler o yarıyıl derslere devam edemez, sınavlara giremez ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.
  13. 13. Şifre belirleme işlemleri ile ilgili videolara https://youtu.be/pnpR3WrlRpA adresinden ulaşabilirsiniz.
  14. 14. Üniversitemiz genel akademik takvimine göre derslerin başlama tarihi 17 Şubat 2025 olup, diğer önemli tarihlere AKADEMİK TAKVİM'den ulaşabilirsiniz.  

 

 

 

 

İletişim
  • 0(354)217 89 91
  • Yozgat Bozok Üniversitesi Rektörlüğü Çapanoğlu Mah. Cemil Çiçek Cad. No : 217/1 66100 Merkez/Yozgat
  • genel.sekreterlik@bozok.edu.tr
  • bozokuniversitesi@hs01.kep.tr