You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

Özel Öğrencilik (Deprem nedeniyle) Başvuru Şekli, Tarihleri 

Yükseköğretim Kurulunun 17.02.2023 tarihli kararlarına göre özel öğrencilik statüsünden faydalanabilecek öğrenciler:

Depremden etkilenen illerdeki (Adana, Adıyaman, Diyarbakır, Elâzığ, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Kilis, Malatya, Osmaniye, Şanlıurfa ile Sivas ilinin Gürün ilçesi) üniversitelerde veya birinci derece yakınları bu illerde ikamet edip diğer illerdeki üniversitelerde kayıtlı olan öğrencilerden "Yükseköğretimde Uygulamalı Eğitimler Çerçeve Yönetmeliği" kapsamındaki programlarda  kayıtlı olanlardan birinci derece yakınları veya geçici ikametgahları Yozgat’ta bulunan öğrenciler, üniversitemizin eş değer diploma programlarında özel öğrenci olarak başvurabilirler. 

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığının ilgili açıklamalarına ulaşmak için tıklayınız.

Özel Öğrenci Statüsü İçin Başvuru Evrakları:

1- Başvuru Dilekçesi (indirmek için tıklayınız)

2- Öğrenci Belgesi (e-devlet)

3- Transkript Belgesi (e-devlet)

4- İkamet (e-devlet) / Geçici İkamet Belgesi*
*Geçici İkametgah Belgesi:  Geçici ikametgahın 5490 sayılı Nüfus Hizmetleri Kanunu’nun 52. maddesinde öngörülen nüfus müdürlüğü veya muhtarlıklardan alınan adrese ilişkin belge ile ispat edilmiş olması şart değildir. Yurt müdürlüğünden alınan yazı, kira sözleşmesi veya yanında ikamet edilen aile tarafından ikametgahı teyit eden yazı ile de mümkündür.

Başvuru Şekli :

1) ogrenci.isleri@yobu.edu.tr adresine e-posta yoluyla iletebileceklerdir.

2) İsteyen öğrenciler Üniversitemiz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına yüz yüze başvurabilecektir.

Başvuru Tarihleri :

27.02.2023-17.03.2023 tarihleri arasında başvurular kabul edilecektir.

İletişim
  • 0(354)217 89 91
  • Erdoğan Akdağ Kampüsü Atatürk Yolu 7. Km 66900 Yozgat
  • genel.sekreterlik@bozok.edu.tr
  • bozokuniversitesi@hs01.kep.tr