Merkez Müdürümüz Prof. Dr. İrfan KOCA, Müdür Yardımcımız Doç. Dr. Mehmet GÜMÜŞ ve Öğr. Gör. Dr. Emrah AKGEYİK tarafından 29 Nisan 2026 tarihinde Moleküler Biyoloji Bölümü öğrencilerine BİLTEM laboratuvarları ve işleyiş hakkında bilgiler verildi.