| I. YARIYIL |
|
|
|
|
|
|
|
| Ders Kodu |
Ders Adı |
T |
U |
L |
AKTS |
Z/S |
Dil |
| MİMYL 501 |
Bilimsel Araştırma Yöntem ve Etik |
3 |
0 |
0 |
5 |
Z |
Türkçe |
| MİMYL 502 |
Uzmanlık Alan Dersi |
8 |
0 |
0 |
10 |
Z |
Türkçe |
| Seçmeli Ders Grubu |
Seçmeli-1 |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| |
Seçmeli-2 |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| |
Seçmeli-3 |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| |
TOPLAM |
|
|
|
30 |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| II. YARIYIL |
|
|
|
|
|
|
|
| Ders Kodu |
Ders Adı |
T |
U |
L |
AKTS |
Z/S |
Dil |
| MİMYL 502 |
Uzmanlık Alan Dersi |
8 |
0 |
0 |
10 |
Z |
Türkçe |
| MİMYL 503 |
Seminer |
0 |
2 |
0 |
5 |
Z |
Türkçe |
| Seçmeli Ders Grubu |
Seçmeli-1 |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| |
Seçmeli-2 |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| |
Seminer-3 |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| |
TOPLAM |
|
|
|
30 |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| III. YARIYIL |
|
|
|
|
|
|
|
| Ders Kodu |
Ders Adı |
T |
U |
L |
AKTS |
Z/S |
Dil |
| MİMYL 551 |
Tez Çalışması |
0 |
1 |
0 |
20 |
Z |
Türkçe |
| MİMYL 502 |
Uzmanlık Alan Dersi |
8 |
0 |
0 |
10 |
Z |
Türkçe |
| |
TOPLAM |
|
|
|
30 |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| IV. YARIYIL |
|
|
|
|
|
|
|
| Ders Kodu |
Ders Adı |
T |
U |
L |
AKTS |
Z/S |
Dil |
| MİMYL 551 |
Tez Çalışması |
0 |
1 |
0 |
20 |
Z |
Türkçe |
| MİMYL 502 |
Uzmanlık Alan Dersi |
8 |
0 |
0 |
10 |
Z |
Türkçe |
| |
TOPLAM |
|
|
|
30 |
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| SEÇMELİ DERS HAVUZU |
|
|
|
|
|
|
| Ders Kodu |
Ders Adı |
T
|
U |
L |
AKTS |
Z/S |
Dil |
| MİMYL 504 |
Kent Morfolojisi Ve Kent Yerleşmeleri |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 505 |
Tarihi Çevrede Tasarım |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 506 |
Mimaride Koruma Kavramları |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 507 |
Tipolojik Tasarım Kriterleri |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 508 |
Kültür Ve Mekân Araştırmaları |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 509 |
Endüstri Mirasını Koruma |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 510 |
Kentsel Tasarım Kuram Ve İlkeleri |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 511 |
Kent Hukuku Ve Mekân |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 512 |
Yapım Sistemleri Araştırma Ve Tasarım -I |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 513 |
Yapı Fiziği Uygulama Eleştirileri |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 514 |
Geleneksel Yapım Teknikleri |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 515 |
Yapım Sistemleri Araştırma Ve Tasarım -II |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 516 |
Binalarda Yangın Güvenliği |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 517 |
Geleneksel Yapı Malzemelerinde İzlenen Bozulmalar Ve Koruma Yöntemleri |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 518 |
Mimari Tasarımda Anlam-Biçim-Felsefe |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 519 |
Enerji Etkin Bina Tasarımı |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 520 |
Kentte Konut Gelişimi Ve Sorunları |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 521 |
Evrensel Tasarım (Herkes İçin Tasarım) |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 522 |
Mimarlık Kültür-Teknoloji İlişkisi |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 523 |
Sürdürülebilir Mimarlık Tasarım Ölçütleri İle Değerlendirme |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 524 |
Yapılarda Yalıtım |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 525 |
Yapılarda Kalıcılık |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 526 |
Kırsal Mim. Mirası Ve Koruma Sorunları |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 527 |
Tarihi Yapıların Yeniden İşlevlendirilmesi |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 528 |
Kent Sosyolojisi ve Mimarlık |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 529 |
Kentsel Katmanlaşma |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 530 |
Tarihi Çevre Koruma Projesi |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| MİMYL 531 |
Mimarlıkta Biçimin Gelişimi ve Geleceği |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
Türkçe |
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| ZORUNLU DERS HAVUZU |
|
|
|
|
|
|
| Ders Kodu |
Ders Adı |
T |
U |
L |
AKTS |
Z/S |
Dil |
| MİMYL 501 |
Bilimsel Araştırma Yöntem ve Etik |
3 |
0 |
0 |
5 |
Z |
Türkçe |
| MİMYL 502 |
Uzmanlık Alan Dersi |
8 |
0 |
0 |
10 |
Z |
Türkçe |
| MİMYL 503 |
Seminer |
0 |
2 |
0 |
5 |
Z |
Türkçe |
| MİMYL 551 |
Tez Çalışması |
0 |
1 |
0 |
20 |
Z |
Türkçe |
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|
|
|