| Ders Kodu |
Ders Adı |
T |
U |
L |
AKTS |
Z/S |
| ARKEYL504 |
Numismatik Araştırmalar I |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL505 |
Hellenistik ve Roma Dönemi Sivil Mimarisi I |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL506 |
Eski Anadolu Tarihi |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL507 |
Neolitik ve Kalkolitik Çağda Anadolu Arkeolojisi |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL508 |
Hitit Arkeolojisi |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL509 |
Hellenistik Dönem Heykel Sanatında Atölyeler |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL510 |
Roma Portre Sanatı I |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL511 |
Antikçağda Kadın, Aile ve Toplum |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL512 |
Roma Dönemi’nde Ordu ve Toplum |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL513 |
Anadolu’da Roma Yolları ve Doğu Sınırları I |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL514 |
Antikçağda Mezar İkonografisi |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL515 |
Anadolu’da Roma Dönemi Ölü Gömme Gelenekleri ve Mezar Tipolojisi I |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL516 |
Hellenistik Dönem Seramik Sanatı ve Atölyeler |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL517 |
Antikçağda Cam Sanatı |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL518 |
Antik Çağ Ekonomisi |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL519 |
Numismatik Araştırmalar II |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL520 |
Hellenistik ve Roma Dönemi Sivil Mimarisi II |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL521 |
Eskiçağda Devlet ve Toplum |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL522 |
Phryg ve Urartu Açık Hava Tapınım Alanları |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL523 |
Anadolu’da Demir Çağı Seramiği |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL524 |
Anadolu Roma Dönemi Heykel Sanatında Atölyeler |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL525 |
Roma Portre Sanatı II |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL526 |
Anadolu’da Roma Yolları ve Doğu Sınırları II |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL527 |
Roma Dönemi Mezar Stelleri |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL528 |
Anadolu’da Roma Dönemi Ölü Gömme Gelenekleri ve Mezar Tipolojisi II |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL529 |
Anadolu Lahit Üretim Geleneği |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL530 |
Roma Dönemi Seramik Sanatı ve Atölyeler |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |
| ARKEYL531 |
Geç Antikçağ Arkeolojisi |
3 |
0 |
0 |
5 |
S |