Prof. Dr. Yüksel TAŞDEMİR
PKM MÜDÜRÜ / BAP KOORDİNATÖRÜ
https://avesis.bozok.edu.tr/yuksel.tasdemir
yuksel.tasdemir@bozok.edu.tr
Telefon:0 354 242 11 11
Dahili: 1289/1500
|
GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI:
-BAP Koordinasyon Biriminin faaliyetlerinin Yozgat Bozok Üniversitesi adına yürütülmesinden sorumlu öğretim üyesidir.
- BAP Koordinasyon Biriminin program ve faaliyetlerini ilgili mevzuat, yönerge ve BAP
Komisyonu kararları doğrultusunda düzenlemek ve yürütmek,
- BAP Komisyonu Başkanı görevi başında bulunmadığı zamanlarda, Komisyon Başkanının
bilgisi dahilinde Komisyon Başkanlığına vekâlet etmek,
- Projelerle ilgili duyuruları hazırlamak, yazışmaları yapmak,
- Komisyon toplantıları için gündemi hazırlamak,
- Komisyon toplantılarında raportörlük yapmak,
- BAP Koordinasyon Birimi ve Komisyon faaliyetlerinde iletişim ve koordinasyonu sağlamak,
- Rektör ve BAP Komisyonu Başkanına birim çalışmaları hakkında dönemsel yazılı raporlar
sunmak,
- Proje satın alma işlemleri ile ilgili olarak gerçekleştirme görevlisi atamak,
- İlgili Yönetmelik hükümlerine uygun olarak projeler hakkında YÖKSİS’ e veri aktarılmasını sağlamak ve kamuoyuna duyurulmak üzere Rektörlüğe rapor vermek.
Demet LAFÇI
ŞUBE MÜDÜRÜ V.
demet.lafci@bozok.edu.tr
Dahili: 0 354 242 11 11
|
GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI:
-Merkezin idari faaliyetlerinin yürütülmesinden sorumludur.
- Birimindeki hizmetlerin etkili, verimli ve süratli bir şekilde sunulmasını sağlamak,
- Kamu kaynaklarının etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak,
-BAP Komisyonu kararlarını BAPSİS üzerinden işleyerek kararların uygulanmasını sağlamak.
- Taşınır Kayıt Kontrol Yetkiliği görevini yerine getirmek
- Yılsonunda BAP ve PKM ambarlarının yıl son işlemlerinin yapılmasının takibini yapmak
- Personel arasında görev dağılımını yapmak, özlük işlemlerini takip etmek,
- Projeler ile ilgili danışmanlık ve bilgilendirme hizmetleri vermek,
- BAP projelerinin teknik incelemesini yapmak
- BAP Komisyonu tarafından desteklenen tüm projelerin ödenek ve genel bütçe takibini yapmak,
- BAPSİS üzerinde yapılması gereken düzenlemeleri yazılım firmasına bildirerek, gerekli düzenlemelerin yapılmasını sağlamak.
- Satın alma işlemi gerçekleşmesine müteakip ilgili proje bütçesinden düşmek,
- Tüm projeler için proje ofisi ve harcama ofisi birimleriyle işbirliği içinde projeden alımların, yolluk ve avans işlemlerinin gerçekleştirilmesinde yardımcı olmak,
- Kurum bütçesinde bilimsel ve teknolojik araştırma hizmetleri için ayrılan ödeneklerin, proje özel hesabına aktarılmasına ilişkin belgeleri hazırlamak,
-Nazım hesapların takibi ve her ay sonunda hesap hareketlerini Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına raporlamak,
-Yıllık faaliyet raporunu hazırlamak, proje harcamaları ile ilgili talep edilen her türlü harcama raporlarını hazırlayarak sunmak,
-Kaliteye ilişkin her türlü belgeyi hazırlamak, BKYS sistemini güncel tutmak,
-Proje Pazarlarına ilişkin ödemeleri ve verilen diğer görevleri yerine getirmek.
- Bursiyer (SGK) giriş/çıkış ve beyanlarını bildirmek,
- Hakem ödemelerinin yapmak,
- Merkezin web site güncellemelerini yapmak,
- EBYS üzerinden gelen yazıların takibi, yazışmaları yapmak ve yaptırmak,
- Biriminde üretilen tüm evrak, cd vd. materyallerin uygun şekilde dosyalanmasını, korunmasını ve bakımının yapılmasını sağlamak ve arşivi düzenli tutmak,
- Üniversitemizden ilişik kesecek personel ve öğrencilerin ilişik kesme işlemlerini yapmak,
- Gerekli olduğu taktirde kalite formlarının revize edilmesi, yeni doküman oluşturmakla ilgili talepte bulunmak, kullanılmayan formların kaldırılmasını sağlamak,
- Üst yönetici/yöneticileri tarafından verilen diğer işleri ve işlemleri yapmak,
Semih KARABACAK
ŞEF (HARCAMA OFİSİ)
semih.karabacak@bozok.edu.tr
Dahili: 0 354 242 11 11
|
GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI:
- 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 3.maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 30.12.2003 tarih ve 25332 Resmi Gazetede yayımlanan 2003/6554 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı doğrultusunda Bilimsel Araştırma Projelerine ait satın alma ve harcama (yolluk, avans, mahsup, bursiyer vs) iş ve işlemlerini yapmak,
- Kamu kaynaklarının etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak,
- Bap projelerinin satın alma ile ilgili işlemleri (evrakları) ilgili kanun hükümlerince hazırlamak,
- Satın alma ve ödeme işlemleri tamamlanan doğrudan teminlerin EKAP kaydı yapmak,
- Birimin kurumsal e posta adresine ve BAPSİS otomasyonuna harcamalarla ilgili gelen evrakların takibini yapmak,
- BAP birimi taşınır kayıt işlemlerini ilgili kanun hükümlerince yürütmek. KBS sisteminde taşınır işlem fişi oluşturmak ve üretilen taşınır evraklarını Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına teslim etmek,
- Taşınır giriş kaydı yapıldıktan sonra proje yürütücüsü ve ilgili malzemeleri, evrak vs ilgili fakülteye teslim etmek,
- Personel özlük sisteminin takibini yapmak,
- Sürekli İşçi statüsündeki personellerin puantajlarını hazırlamak,
- EBYS’den kendine havale edilen evraklar ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,
- Yapmış olduğu tüm iş ve işlemlerle ilgili üretilen evrak, cd vs her türlü verinin arşivlenmesini sağlamak,
-Üst yönetici/yöneticileri tarafından verilen diğer işleri ve işlemleri yapmak.
Rabia CURA
BÜRO İŞÇİSİ (PROJE OFİSİ)
rabia.cura@yobu.edu.tr
Dahili: 0 354 242 11 11
|
GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI:
- Projeler ile ilgili danışmanlık ve bilgilendirme hizmetleri vermek,
- Kamu kaynaklarının etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak,
-Yurt içi ve yurt dışı proje teklif çağrılarını, tüm ilgili akademisyen ve akademik birimlere duyurulmasını sağlamak,
- BAP projelerinin teknik incelemesini yapmak
- BAP Komisyonu kararlarının çıktılarını almak yazışmalarını yapmak
- Komisyon tarafından onaylanan projelerin evrak ve formlarını teslim almak ve teslim alınan proje başvurularına yönerge gereği ilgili işlemlerin yapılması,
- Proje yürütücülerinden gelen gelişme raporu, sonuç raporu, yayın, ek süre, ek bütçe, harcama kaleminde değişiklik vs taleplerin takibini yapmak,
- Komisyon tarafından verilen diğer iş ve işlemleri yerine getirmek
- Projeler kapsamında sistem üzerinden gelen yayın, makale vb. çıktıların takibinin yapılarak kabul edilmesi halinde yayının birime teslim edilmesini sağlamak,
-Dış kaynaklı projelerin satın alma, bursiyer ile ilgili iş ve işlemlerini ilgili kanun hükümlerince hazırlamak,
- PKM ve dış kaynaklı projelerin taşınır kayıt işlemlerini ilgili kanun hükümlerince yürütmek. KBS sisteminde Taşınır İşlem Fişi oluşturmak üretilen taşınır evraklarının Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına teslim edilmesini sağlamak,
- Satın alma süreci (doğrudan temin) tamamlanan TÜBİTAK alımlarının EKAP kayıtlarını oluşturmak,
- TÜBİTAK Transfer Takip Sisteminde gerekli mali kayıtların işlemek,
- EBYS’den kendine havale edilen evraklar ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,
- Yapmış olduğu tüm iş ve işlemlerle ilgili üretilen evrak, cd vs her türlü verinin arşivlenmesini sağlamak,
- Üst yönetici/yöneticileri tarafından verilen diğer işleri ve işlemleri yapmak.
Merve SERBEST
BÜRO İŞÇİSİ (HARCAMA OFİSİ)
merve.duruduygu@yobu.edu.tr
Dahili: 0 354 242 11 11
|
GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI:
- 4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 3.maddesi (f) bendi ile geçici 4. maddesi hükümlerine dayanılarak hazırlanan 30.12.2003 tarih ve 25332 Resmi Gazetede yayımlanan 2003/6554 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı doğrultusunda Bilimsel Araştırma Projelerine ait satın alma ve harcama (yolluk, avans, mahsup, bursiyer vs) iş ve işlemlerini yapmak,
- Kamu kaynaklarının etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde kullanılmasını sağlamak,
- Bap projelerinin satın alma ile ilgili işlemleri (evrakları) ilgili kanun hükümlerince hazırlamak,
- Satın alma ve ödeme işlemleri tamamlanan doğrudan teminlerin EKAP kaydı yapmak,
- Birimin kurumsal e posta adresine ve BAPSİS otomasyonuna harcamalarla ilgili gelen evrakların takibini yapmak,
- BAP birimi taşınır kayıt işlemlerini ilgili kanun hükümlerince yürütmek. KBS sisteminde üretilen taşınır evraklarını Strateji Geliştirme Daire Başkanlığına teslim etmek,
- Taşınır işlemleri tamamlanan malzemeleri, demirbaşları ilgili proje yürütücüsüne veya fakülteye teslim etmek,
- EBYS’den kendine havale edilen evraklar ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,
- Yapmış olduğu tüm iş ve işlemlerle ilgili üretilen evrak, cd vs her türlü verinin arşivlenmesini sağlamak,
-Üst yönetici/yöneticileri tarafından verilen diğer işleri ve işlemleri yapmak.