2023-2024 Eğitim-Öğretim Yili Güz Yariyili Merkezi Yerleştirme Puani İle Yatay Geçiş yapacak öğrencilerin durumları aşağıda belirtilmiştir.
Kesin Kayıt Sırasında İstenen Belgeler
1- Kimlik Fotokopisi
2- 2 adet Vesikalık Fotoğraf
3- Kayıtlı olunan Üniversiteye ait Öğrenci Kimliği
4-Sisteme yüklemesi yapılan belgelerin asıllarının kesin kayıt sırasında ilgili birime teslim edilmesi gerekmektedir.
Online Yatay Geçiş Başvuru İçin Sisteme Yüklenecek Belgeler
1- Sınav Sonuç Belgesi (ÖSYS Sonyuç Belgesi (YKS/DGS),
2- Disiplin cezasını almadığını gösteren belge, (Transkript belgesinde “Disiplin Cezası Almamıştır” ibaresi varsa ayrı bir belge yüklenmeyecektir.)
3- Not durum belgesi (Transkript): Başvuran öğrencinin ayrılacağı yükseköğrenim kurumundan alacağı, izlediği bütün dersleri ve bu derslerden aldığı notları gösteren onaylı belgenin aslı (Islak imzalı-mühürlü veya e-imzalı veya e-devlet çıktısı),
4- Öğrenci belgesi (Islak imzalı-mühürlü veya e-imzalı veya e-devlet çıktısı),
5- Ders İçerikleri
Kesin Kayıt Tarihi 28.08.2023 01.09.2023 tarihleri arasında şahsen yapılacaktır.
Evrak Teslim ve Kayıt Yeri: Ziraat Fakültesi Dekanlığı Öğrenci İşleri Tel: 0354 242 1094
NOT: Muafiyet için başvuracak öğrencilerin daha once aldıkları derslerin onaylı ders içeriklerini ve onaylı transkriptlerini getirerek muafiyet formu doldurmaları gerekmektedir.
İntibak ve muafiyet işlemleri daha sonar yapılacaktır. Muafiyet ve intibak işlemleri Yönerge kapsamında yapılmaktadır.
Yozgat Bozok Üniversitesi Ön Lisans ve Lisans Programlarına Yatay Geçiş, Programlar Arası Yatay Geçiş, Dikey Geçiş, Değişim
Programlarında Öğrencilik, Eşzamanlı Öğrenimde Öğrencilik, Özel Öğrencilik, Muafiyet ve İntibak İşlemleri Yönergesi için tıklayınız
|