You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

E-KAMPÜS PROJESİ SİSTEM KULLANIM DOKÜMANI
E-Kampüs Projesi, Üniversite ve kamu kurumlarının başlıca yemek hizmeti olmak üzere tüm harcama noktalarında sadece ilgili banka kartı ile ödeme yapabilmesi için oluşturulmuş bir sistemdir. E-Kampüs projesi kapsamında yemekhane sisteminde 5 adet para yükleme tipi, 2 adet harcama tipi bulunmaktadır.


BANKJET 24 KARTA PARA YÜKLEME SEÇENEKLERİ
1. yukle.al WEB SİTESİ (KREDİ KARTI İLE PARA YÜKLEME)

Kullanıcılar https://www.yukle.al internet sitesinden erişim sağlayarak kredi kartlarından kendi e-kampüs banka kartlarına yükleme yapabilirler. Bu yöntem uygulanırken para yükleme işlemlerinde sorun olursa öncelikle kendi kartınızdan para düşmüş mü onu kontrol etmek gerekmekte. Kendi hesabınızdan para düşmüş ancak Bankjet24 kartınıza para geçmemiş ise talep@etisan.com ‘ a mail atınız.
2. KİOSK (KAMPÜS İÇİNDEKİ PARA YÜKLEME CİHAZI)
Proje kapsamında para yüklemek için bazı kampüslere bu cihazlardan konumlandırılmaktadır. Kullanıcılar bu cihazı kullanarak kendi Bankjet24 kartlarına nakit para kullanarak yükleme gerçekleştirebilir. Cihazın kart yutması, kartın takılması veya arıza durumunda talep@etisan.com ‘ a mail atınız.
3. SMS
Kullanıcılar https://www.yukle.al web sitesi üzerinden Cep telefonu ve Kart bilgilerini eşleştirmelidir. Ardından kayıt edilen cep telefonu numarasından 3544 ‘e “EKAMPUS” yazıp boşluk bırakarak Bankjet24 kartının son 6 hanesi ile birlikte mesaj atıldığında 5 TL yükleme işlemi gerçekleşecektir. Bu tutar ay sonu ilgili kişinin telefon faturasına yansıtılacaktır. Olası sorunlarda talep@etisan.com ‘ a mail atınız.
Prof. Dr. A. Taner Kışlalı Mah. 2853. Cadde Önder Sok. No:4 Çankaya / Ankara - T: (0312) 442 42 24 F: (0312) 442 14 64
4. BANKA HESABINDAN EFT ve HAVALE İLE YÜKLEME YÖNTEMİ
Kullanıcılar farklı banka kartları ile kendi jet kartlarına yükleme gerçekleştirebilmektedir. Mobil bankacılık Üzerinden EFT ve Havale yöntemleri kullanılmaktadır. Kullanıcıların bu ödeme yönteminde sorun yaşamaları durumunda Halk Bankasının diyalog numarası (0850 222 04 00) ile iletişime geçmeleri gerekmektedir.
5. ATM’LERDEN ÜZERİNDEN PARA YATIRMA İŞLEMİ
Kullanıcılar jet kartlarına devlet bankası olan Halk Bankası, Ziraat Bankası, Vakıf bankasından komisyonsuz yükleme yapabilirler. Kullanıcıların bu ödeme yönteminde sorun yaşamaları durumunda Halk Bankasının diyalog numarası (0850 222 04 00) ile iletişime geçmeleri gerekmektedir.


BANKJET 24 KARTLA HARCAMA TİPLERİ
 TURNİKE HARCAMALARI

Turnike harcama işlemleri, kişinin Bankjet24 kartının temassız özelliğini kullanılarak ödeme gerçekleştirdiği işlemlerdir. Kart temassız olarak okutulduğu zaman pos cihazı ekranında başarılı ibaresi olmalı, Turnike üstünün üstünde yeşil ışık yanmalı ve turnikenin geçişe izin vermesi gerekmektedir.
 MOBİL HARCAMALAR
Mobil harcama işlemleri kişinin Bankjet24 kartının temassız özelliği ile veya çip kullanılarak ödeme gerçekleştirdiği yöntemdir. Kart okutulduğu zaman pos cihazı ekranında başarılı ibaresi olmalıdır. Ödemenin alınıp alınmadığını kontrol etmek için bu bildirim takip edilmelidir.
Prof. Dr. A. Taner Kışlalı Mah. 2853. Cadde Önder Sok. No:4 Çankaya / Ankara - T: (0312) 442 42 24 F: (0312) 442 14 64
 

o HARCAMA YÖNTEMİNDE ALINAN HATALAR
 BAKİYE YETERSİZ HATASI

Kullanıcının yükleme yöntemlerini kullanarak yükleme yapması gerekmektedir. Kullanıcı içerisinde bakiye olduğunu söylediyse rapor.al web sitesi üzerinden Bireysel Finans Raporu ile kullanıcının yapmış olduğu yükleme ve harcama işlemleri kontrol edilmelidir.
 HESAP BLOKE DURUMDA İSE
Kullanıcının karta bağlı hesabının bloke durumda olduğu anlamına gelmektedir. Halk Bankasının diyalog numarası (0850 222 04 00) ile görüşmesi ve yeni hesap açtırması gerekmektedir.
 HESAP KAPALI İSE
Kullanıcının karta bağlı hesabının kapalı durumda olduğu anlamına gelmektedir. Halk Bankasının diyalog numarası (0850 222 04 00) ile görüşmesi ve yeni hesap açtırması gerekmektedir.
 KART BULUNAMADI HATASI
Bank24jet kart okutuluyorsa ve kart bulunamadı hatası alınıyorsa kartın verileri Etisan Proje ile paylaşılmamıştır. Kart verilerinin bankadan istenmesi için talep@etisan.com adresine mail gönderiniz.
 KART PASİF DURUMDA İSE
Kart, Etisan Proje tarafında pasif haldedir. Öğrencinin üniversite ile ilişiği üniversite tarafında kontrol edilmelidir. Örneğin; öğrenci mezun olmuş olabilir. Öğrencilik devam ediyorsa ve yine de hata alınıyorsa talep@etisan.com adresine mail gönderiniz.