2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi 7-12. haftaları arasında düzenlenen Sektör Günleri etkinlikleri kapsamında, kariyer yolculuğunuzda önemli bir dönüm noktası olan mülakat süreçlerine dair farkındalık kazandıracak özel bir konferansa davetlisiniz!
💼 Konferans Başlığı: Mülakatlarda Etkili İletişim Yöntemleri
🗓️ Tarih: 16 Nisan 2025, Çarşamba
🕑 Saat: 14.00 – 15.00
📍 Yer: [Fen-Edebiyat Fakültesi Konferans Salonu]
Bu konferansta; iş ve staj mülakatlarında nasıl daha etkili bir izlenim bırakabileceğiniz, iletişim becerilerinizi nasıl doğru kullanabileceğiniz ve beden dili, hitabet gibi unsurların mülakat başarısına etkisi uzman bakış açısı ve alanında uzman olan mezun öğrencilerimiz tarafından ele alınacak.
🎯 Kendini doğru ifade etmek, profesyonel iletişim becerilerini geliştirmek ve kariyerine güçlü bir başlangıç yapmak isteyen tüm öğrencilerimiz etkinliğimize davetlidir.
📌 Katılım, Kariyer Planlama Dersi kapsamında değerlendirilecektir.
Bilgilerinize sunar, katılımınızı bekleriz.
Within the scope of the Sector Days events organized between the 7th-12th weeks of the Spring Semester of the 2024-2025 Academic Year, you are invited to a special conference that will raise awareness about the interview processes, which is an important turning point in your career journey!
💼 Conference Title: Effective Communication Methods in Interviews
🗓️ Date: Wednesday, April 16, 2025
🕑 Time: 14.00 - 15.00
📍 Venue: [Faculty of Arts and Sciences Conference Hall]
In this conference; how you can make a more effective impression in job and internship interviews, how you can use your communication skills correctly, and the effect of elements such as body language and oratory on interview success will be discussed by our graduate students who are experts in their fields.
🎯 All students who want to express themselves correctly, improve their professional communication skills and make a strong start to their career are invited to our event.
📌 Participation will be evaluated within the scope of Career Planning Course.
For your information, we look forward to your participation.
